Ei tuota lämpöä, ei..............

jallu100

Jäsen
IVT 12 FRN ei vaan tunnu tuottavan lämpöä, nyt sisälämpö mökillä +8C ja ulkona -23C ja toi sisälämpö tulee kyllä sähköpattereista. Pyyntö ilpistä on 25 ja puhallinnopeus suuri? Jotain tsödäähän siinä on ,kun kotona on IVT:n 9-sarjalainen ja pakkaslukema ulkona sama, mutta mittari näyttää +24. Sinne vaihdettiin eilen lämpötila-anturi ja tarkastettiin paineet (suurella nopeudella 24 bar). "Keksintö" on 4 kk vanha.Voisko viisaammat auttaa???
 
J

jule-

Vieras
Vs: Ei tuota lämpöä, ei..............

Onkos tämä suoraa jatkoa tähän ketjuun? http://lampopumput.info/foorumi/index.php?topic=8216.0
 
P

pahhi

Vieras
Vs: Ei tuota lämpöä, ei..............

Tietämättömänä kysyn, että onko pumpuissa jokin lämpötilaraja, jonka alle ei ala toimimaan?
Esim. jos sisäyksiköltä lähtevä neste on liian kylmää.
 
S

simppa

Vieras
Vs: Ei tuota lämpöä, ei..............

Kunnossa oleva laite,ns viat ovat ominaisuuksia.
 
Back
Ylös Bottom