Vs: Green Hansol 35 kulutus
Eli jos sun jutut uskoo niin kake mittauksella jos haluun taloon 22 astetta niin laitan se kakesta 20 asteeseen.
Normisti tuolla pumpun omalla mittauksella ollut 24 kuten viime yönnäkin ja alhaalla reilu 22 astetta koska
yläkerran rappu käytävässä se 22 siinä se kierrätys vain päällä.
Ei palella yläkerrasakaan.
Mut olkoon siitä vain ihmettelin miten se virran kulutus koko ajan vakio 1500 kun nyt se
ottaa sen välillä ja sitten sanotaa 1000 w vaikka menee. Iso ero ja puhallus ilma ei kyllä montaa
asteta vaihtunut, sen seurailen tänään. Kämppä yhtä lämmin ja vaikka pakkanen kiriikin.
Mut mitä tuli alku taipaleen Hansol, siksi tilasinkin valmiiksi asennettuna, kun aina kaikki
paska tahtoo kasaantua mulle. Asenta töppäili sen vuoto homman, ei ollut mun tekemä liitos

Sit nyt sisäyksikössä ei pikku läpät kääntyile sivulle eikä minnekään liiku sähköisesti saati
käsin kääntämällä. Se onkin huonompi juttu ...
Lämpöö tuo kyllä työntää ja nyt käyttäätyy kuin normi ilpo ja menee kohtuu virralla.
Testaa toki tuota kake mitttausta ja isken toiselle seinälle tuon säätimen.
Sit jos vaikka pyynti piennen ja taas pitää virrankulun vakiona ja korkeena, niin en sitä
kyllä itse käytä. Päivät kotona jos vilu tulee lisään pyyntiä

Nyt pyöritän tarkoituksella
yhellä ilpolla niin pitkään kuin pärjään ja myös pakkaset kuten ultimatellakin.
Tavoitteena kattoo ja mitata mitä tulee säästöö vai tuleeko. Seuraava sähkölasku kertoo
jo aika paljon. Hulto vois tuon sisäyksikön vaihtaa, siinä se vonkumis vika ja sitten nyt suulakkeen
kääntyvyys hävinninnyt. Ylös ja alas läpät liikkuu.