Green Hansolissa uusissa wifi yes

Vs: Green Hansolissa uusissa wifi yes

Yksi asia aiheuttaa ihmetystä. Mazottajan kaukosäätimestä otetussa kuvassa näkyy lämpötilan yläpuolella kaksi symbolia. Liittyvät ilman suodatukseen/puhdistukseen. Käyttöohjeessa kuitenkin maininta, että painikkeet eivät ole käytössä ko. mallissa. Ihmetyttää vaan, että miksi nuo symbolit kakessa sitten näkyvät ja toiminnoille on lisäksi oma painike? Epäilen, että käyttöohje ei ole oikein ajantasalla. Laitoin Scanwarmille kyselyä maililla pari päivää sitten, mutta eivät ole vaivautuneet vastaamaan.

Onko Mazottajalla sama mainita käyttöohjeessa?

Lähetetty minun SM-G903F laitteesta Tapatalkilla

Liitetiedostot

• 20161128_195118.jpg
    20161128_195118.jpg
    22,3 KB · Lukukerrat: 461

Sellainen mukava yllätys liittyen Gree Smart -android softaan, että tuossa näkyy myös 2kpl käytössäni olevia wifi-pistorasioita ja ne pystyy ajastamaan Gree Smart-sovelluksella, aivan kuten pistorasioiden omalla softalla (Broadlink e-Control). Jos jotakuta kiinnostaa, niin voin heittää linkin pistorasioihin. Ebayn kautta Kiinasta tilattuna alle 13€/kpl.

Eiköhän tämä yksin juttelu saa nyt riittää vähäks aikaa...

Puppe78 sanoi:
Yksi asia aiheuttaa ihmetystä. Mazottajan kaukosäätimestä otetussa kuvassa näkyy lämpötilan yläpuolella kaksi symbolia. Liittyvät ilman suodatukseen/puhdistukseen. Käyttöohjeessa kuitenkin maininta, että painikkeet eivät ole käytössä ko. mallissa. Ihmetyttää vaan, että miksi nuo symbolit kakessa sitten näkyvät ja toiminnoille on lisäksi oma painike? Epäilen, että käyttöohje ei ole oikein ajantasalla. Laitoin Scanwarmille kyselyä maililla pari päivää sitten, mutta eivät ole vaivautuneet vastaamaan.

Onko Mazottajalla sama mainita käyttöohjeessa?

Minulla myös sama laite ja sama maininta löytyy myös käyttöohjeesta. Myös nuo symbolit olivat kaukosäätimen näytöllä.

Puppe78 sanoi:
Sellainen mukava yllätys liittyen Gree Smart -android softaan, että tuossa näkyy myös 2kpl käytössäni olevia wifi-pistorasioita ja ne pystyy ajastamaan Gree Smart-sovelluksella, aivan kuten pistorasioiden omalla softalla (Broadlink e-Control). Jos jotakuta kiinnostaa, niin voin heittää linkin pistorasioihin. Ebayn kautta Kiinasta tilattuna alle 13€/kpl.

Eiköhän tämä yksin juttelu saa nyt riittää vähäks aikaa...

Wifi-pistorasiat kiinnostaa kuten myös wifi-lämpömittari, -mieluimmin samaan ohjelmaan kytkettynä. Olis aika jees, jos samalla softalla näkis mikä on lämpötila mökillä, jossakin vesiputken vieressä. Se on siellä kuitenkin eri mitä Patrolissa muutaman metrin päässä ilpin sisäyksiköstä..

Wifi pistorasia, jonka tilasin löytyy tuolta: http://www.ebay.com/itm/371736650577?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Mulla saattas olla ratkaisu tuohon lämpötilan seurantaan. Tuollanen: https://www.itead.cc/sonoff-th.html sopi hommaan hyvin. Tuolla pystyy seuraamaan lämpötilaa ja ohjaamaan esim. pakkasvahtia tms. lämmitintä. Erillinen lämpötila-anturi, joka liitetään tuohon valkoiseen boksiin. Kytkentälämpötilat voi määrittää itse softalla. Toimii todennäköisesti vain omalla softalla. Vaatii toki johtojen ja pistotulppien yms. liittämistä tuon väliin, mutta tuo nyt ei ole iso työ. Hinta on reilun 10€ anturin kanssa ja postikulutkaan ei oo hirveän paljon.

Itse tilasin tuolta ja mulla olis periaatteessa tuollainen ylimääräinen käyttämättömänä. Oli alunperin tarkoitus kytkeä tuo kattotuulettimeen kun korotettu sisäkatto, niin sais ohjattua kattotuuletimen päälle lämpötilan noustessa. Suunnitelmat muuttu kuitenkin...

Green hansol 35 wifi taisi olla oliko syyskuussa 2016
valmistettu. Lukee ulkoyksikon tyypikilvessä.
Toinen kilpi sisäyksiköstä

Liitetiedostot

• 20161201_125201.jpg
    20161201_125201.jpg
    70,4 KB · Lukukerrat: 423
  • 20161201_103504.jpg
    20161201_103504.jpg
    79,4 KB · Lukukerrat: 419

Puppe78 sanoi:
Mulla kans tuo uusin malli, eikä siinä kyllä kaukosäätimestä tuota ulkolämpötilaa saa katsottua. Kakessa näkyy vain asetuslämpötila ja TEMP-nappia painettaessa sisäyksikössä näkyy joko ulko-, asetus- tai sisälämpötila. Voipi olla, että tarkoitit sisäyksikkö, mutta viestistä sai eri käsityksen. Wifi tuntuu toimivan ongelmitta ja ulkoverkostakin sai vaivatta yhteyden.

Temp napilla näyttää eli käyttää ulkolämpötilan ja sisälämpötilan ja ilpon pyynnin. Ei jää päälle mut testattu juttu. Näyttää 2 sekuntia eri lämpötiloja. Ohjekirjassa talon kuva ja siinä ulkolämpö kohalla näkyy että mittari on talon ulkopuolella kun sisälömmössä mittarin kuva on talon sisällä Temp nappi pitää painella 3 kertaa perätysten niin saat kaikki lämpötilat. Ei hae automaattisesti Ei se kaukosäätimessä lukema näy vaan ilpon sisäyksikön lämpötilan näytössä ..

mazottaja sanoi:
Temp napilla näyttää eli käyttää ulkolämpötilan ja sisälämpötilan ja ilpon pyynnin. Ei jää päälle mut testattu juttu. Näyttää 2 sekuntia eri lämpötiloja. Ohjekirjassa talon kuva ja siinä ulkolämpö kohalla näkyy että mittari on talon ulkopuolella kun sisälömmössä mittarin kuva on talon sisällä Temp nappi pitää painella 3 kertaa perätysten niin saat kaikki lämpötilat. Ei hae automaattisesti
Nyt oli kysymys siitä, että missä sen näyttää...Sun viestistäsi sai sen käsityksen, että näyttää sen kakessa. Halusin oikaista, ettei kenellekään jää väärää käsitystä.

Tönärin kun muistas ottaa huomenna mukaan
mittais uuden ja vanhan paksumma putken eron ilposta.
Uudessa mallissa on paksumpi kupari putki kuin tuossa entisessä joka ostettu viime talvena. Pikku putki on samaa kokoa.

Kyllä ne putkien halkaisijat lukee ihan esitteissä. Uudessa kaasuputki on 1/2" ja vanhassa 3/8"

Hyvä et tieto löyty
Kännykällä wifiä testannut ja ei anna suoraan muuttaa
pito lämpötilaan. Kaukosäätimestä pito lämpötilaan
ja siinä kun käy muuttaa vaikka head tilasta fan mode
ja takasin head näyttäs antavan sit lämmöt nostaa.
Ainakin näin muutamia kertoja. Nostettua sai mut miten takasin + 8. Jos kotoa käsin perus et en meekää mökille. No 16 toista ainakin saa pudotettua. Onneks tulin mökille ilpo oli jäänyt off tilaa ja tossa kaukosäätimessä luki. Kello ajastus oli jäänyt päälle

Liitetiedostot

• 20161203_100041.jpg
    20161203_100041.jpg
    81,6 KB · Lukukerrat: 534
  • 20161203_100116.jpg
    20161203_100116.jpg
    104,6 KB · Lukukerrat: 491
  • Screenshot_2016-12-03-10-39-33.jpg
    Screenshot_2016-12-03-10-39-33.jpg
    32 KB · Lukukerrat: 414
  • Screenshot_2016-12-03-10-43-22.jpg
    Screenshot_2016-12-03-10-43-22.jpg
    29,5 KB · Lukukerrat: 405
  • Screenshot_2016-12-03-10-43-04.jpg
    Screenshot_2016-12-03-10-43-04.jpg
    29,2 KB · Lukukerrat: 414

Kannattaa huomioida sitten kaukosäätimen ja Wifin yhteiskäytöstä se, että kaukosäädin ei saa tietoja niistä säädöistä, joita tehdään wifin kautta. Eli jos wifillä tehdään säätöjä, ei kaukosäätimen näytöllä olevat tiedot pidä paikkaansa.

Joka kerta kun kaukosäätimestä painetaan jotain nappulaa, lähettää kaukosäädin kuitenkin pumpulle "kaikki kaukosäätimellä näkyvät asetukset". Tästä voi seurata esimerkiksi se, että säädät WIFIllä puhallusnopeuden täysille, ja seuraavan kerran kun painat kaukosäätimeltä vaikka lämpötilapyyntiä yhden pykälän jonnekin suuntaan, resetoituu puhallinnopeus siihen kaukosäätimen näytöllä olevaan asetukseen (vaikka et siis koskenut siihen asetukseen ollenkaan).

Tämä vaan tiedoksi, jos joskus ihmettelette miksi pumppu käyttäytyy "oudosti".

blobbo sanoi:
Kannattaa huomioida sitten kaukosäätimen ja Wifin yhteiskäytöstä se, että kaukosäädin ei saa tietoja niistä säädöistä, joita tehdään wifin kautta. Eli jos wifillä tehdään säätöjä, ei kaukosäätimen näytöllä olevat tiedot pidä paikkaansa.

Joka kerta kun kaukosäätimestä painetaan jotain nappulaa, lähettää kaukosäädin kuitenkin pumpulle "kaikki kaukosäätimellä näkyvät asetukset". Tästä voi seurata esimerkiksi se, että säädät WIFIllä puhallusnopeuden täysille, ja seuraavan kerran kun painat kaukosäätimeltä vaikka lämpötilapyyntiä yhden pykälän jonnekin suuntaan, resetoituu puhallinnopeus siihen kaukosäätimen näytöllä olevaan asetukseen (vaikka et siis koskenut siihen asetukseen ollenkaan).

Tämä vaan tiedoksi, jos joskus ihmettelette miksi pumppu käyttäytyy "oudosti".
Tämä on hyvä tietää

Seinätelineen olis voinut jättää alemmas, helpompi "pudottaa" maatelineelle, jos ulkoyksikkö metelöi pakkasilla.

S.mahone sanoi:
Seinätelineen olis voinut jättää alemmas, helpompi "pudottaa" maatelineelle, jos ulkoyksikkö metelöi pakkasilla.

Ihan hyvin tuo tuosta putoaa maatelineelle kun tuossa on tuo sivuun veto. Maatelineen saa lähemmäksi talon kulmaa.

Mun pumpustako puhutte. Eikö toi tuossa hirressä pysyne.
Miks siirtää maatelineelle.Ei kyllä pumppu rämise et kuulis että se käy sisälle. Voihan sen siirtää vaikka katolle. Valuu sulatus vedet suoraan ränniin...7
Onko huutelijoilla Green Hansol 35 vai kateelisten kommetteja et pakkasella rämisee. Ei kato keliä ja aina toimii yhtä hiljaisesti.

mazottaja sanoi:
Onko huutelijoilla Green Hansol 35 vai kateelisten kommetteja et pakkasella rämisee. Ei kato keliä ja aina toimii yhtä hiljaisesti.

Kaikilla ei ole ollut yhtähyviä kokemuksia http://lampopumput.info/foorumi/index.php?topic=22979.msg317962#msg317962

mazottaja sanoi:
Mun pumpustako puhutte. Eikö toi tuossa hirressä pysyne.
Miks siirtää maatelineelle.Ei kyllä pumppu rämise et kuulis että se käy sisälle. Voihan sen siirtää vaikka katolle. Valuu sulatus vedet suoraan ränniin...7

Lähinnä tässä kai meinattiin sitä että yleensä kovilla pakkasilla oli sitten 500 ultimate tai kolmentonnin IVT ni kaikista vähän alkaa jurinaa tulla kun ne joutuu töihin. Se ei välttämättä ole ääni vaan värinää joka sitten johtuu siihen sun hirsiseinään ja sitten vi...taa kun ei saa nukuttua.

Juise sanoi:
Lähinnä tässä kai meinattiin sitä että yleensä kovilla pakkasilla oli sitten 500 ultimate tai kolmentonnin IVT ni kaikista vähän alkaa jurinaa tulla kun ne joutuu töihin. Se ei välttämättä ole ääni vaan värinää joka sitten johtuu siihen sun hirsiseinään ja sitten vi...taa kun ei saa nukuttua.

Juu ei näistä mistään sellaista ilmaääntä lähde että se sisään kuuluisi jos ei ihan telttaa lämmitä, mutta kompuran tärinän aiheuttama 'murina' voi kulkeutua hyvin kummallisilla tavoilla seinän rakenteisiin. Tärinälläkin on suunta ja on vähän tuurissa suuntautuuko se niin että joku talon osa alkaa heilua mukana, siinä on kyseessä laite-joustin-teline-paikkayhdistelmän toiminta. Maateline ei välttämättä ole mikään autuuden lähde, ainakin tässä meidän tönössä äänen paras reitti taloon on maan kautta, ilmaääni ei noita kiviseiniä saa liikkeelle, mutta maan kautta on parempi akustisen impedanssin sovitus ja ääni siirtyy aivan uskomattoman hyvin.

Vai silleen ja mulla kotonakin hirsitalon seinässä kiinni.
Korva ikkunassa pitää kuulla et käykö se vai ei. Vielä vanhat 3 kerros lasit ja sen alla ilpo. Nyt 13 astetta ja ei kesämökki tärise.
Mut asiasta on erinlaisia kokemuksia ja meille saa aina tulla kuuntelee Ilpot käy kelillä kuin kelillä. Kovat pakkaset 30 niin pattereita isommalle.Vika on kompurassa jos Green hansol 35 tärisee...Pikkasen on mökissä jo lämpöö kun ilpo hurrannut 27 Pikku hiljaa piennennettävä ja quit toiminnolla nyt ollut.

Sillon tällöin käyn ilpoo vilkasemassa et miten käy
ja kädelläkin kokeillut et täriseekö ja resonoiko. Kyllä on hyvin pientä kun vertaa ultimaten vehkeisiin. ( on niitä vielä 2 kpl )
basic ja oliko 10 /13 joku modelle. Ne kun lähtee käyntiin niin talo tärisee mut onneksi kuuluu vain eteisessä. Sit ne ulisee ja vonkuu käydessäkin. Onko näissäkin 1 pyttysiä / 2 pyttysiä tai olisko 2 tahti / nelitahti vertaus parempi. Toki sillä ikääkin mut on vingunut jo monta vuotta. Samoin rallattelee sen laakerointi sisä yksikössä. Osia kai ei saa takkatalo vastas vai mikä se yritys nyky nimellä Ylös vois ostaa pikku Hansolin vaikka ensi talveksi. Viilennys yläkerrassa olis hyvä lisä. Kesät pääasissa kuitenkin ollaan mökillä. Pystynekö sisä yksiköön öljyy laakereita en ole näitä purkanut. Tai onko siellä ihan normi laakerit. Ihme ujellusta se pitänyt jo vuosia.
On huolette lähes joka vuosi eli pikkusen kaasua lisätty. Tänä vuonna ei ole täytetty näkyy sulattelevan vielä hyvin ja lämpöökin tulee. Tosin se vain normi ilmalla pyynti 17 - ja pakkasilla 19. Alhaalta menee rapusta niin paljon lämpöö ylös. Lähinnä kierrättääja ja pikkasen jeesinä toi pumppu. Monesti perus pakkasilla -10 jos lisäät ylös mennessä et pakkanen voi kiriä ja lisää pyyntiä.19 niin aamu yöstä pitää mennä pienentämään kun liian kuuma. Kiinnostaa kattoo seuraava sähkölasku nyt meinaa maksoin niin pienen laskun että hävetti maksaa 247 e 2 kk lasku. Siirrot ja kulutus.
Odotin 500 e yllätystä. Mut eikö noi nouse kun pakkaset kirii.
Se tais olla lokakuun tai marraskuun loppuu. Pitää tarkistaa. Mut sauna heti valmis ja kylvetään joka päivä ja tyttökin suihkussa lotraa lähes joka päivä. Veden lämmitys lie toinen kuluerä taloudessa. Mut säästöö kyllä Greellä pukkaa eri tavalla kuin entisellä ultimaten pumpulla joka oli samalla kohtaakin. Samassa reijässä

Aamulla oli ikävä yllätys kun kämpässä oli vain 18 astetta lämmintä. Pumppu ei ollu todennäköisesti ollut yöllä päällä ollenkaan. Pumpussa ei vikaa, vaan olin laittanut kaukosäätimen takan reunalle, josta ei suoraa näköyhteyttä pumpulle, vaan joutuu seinän kautta lähettämään signaalin. Testasin kyllä kapulan ko. paikkaan laittaessani, että signaali menee perille, mutta aamulla ei jostain syystä enään mennyt käskyt pumpulle asti.

Ajattelin tilata eBaysta Ir- vastaanotinen/lähettimen, niin tuolla sais nurkkienkin taakse signaalin. Ei näyttäny maksavan kun reilu 2€. Jos oikeen haluais hifistellä, niin hommais tuollasen radiotaajuudelle muuttavan, niin sais vaikka oven takaa toimimaan. Hinta toki nousee ja epäilen noiden luotettavuutta ja voivat olla häiriöherkkiä.

Ulkolämpötila näyttö taas 0 näyttää. Asennus päivänä oli mutta nyt 18 mittarissa ja 0 näyttää.
Sit se sisälämpötila näyttää 16 mistähän senkin repee kun mökissäkin 22 mittarin mukaan.
Ipoo nakkasin isommele kun pyynti oli vain ollut 22 c yön aikana.
Mut pikku juttuja mut katotaan mitä scanwarm selittelee..

mazottaja sanoi:
Ulkolämpötila näyttö taas 0 näyttää. Asennus päivänä oli mutta nyt 18 mittarissa ja 0 näyttää.
Sit se sisälämpötila näyttää 16 mistähän senkin repee kun mökissäkin 22 mittarin mukaan.
Ipoo nakkasin isommele kun pyynti oli vain ollut 22 c yön aikana.
Mut pikku juttuja mut katotaan mitä scanwarm selittelee..
Mulla näyttää 0 ulkolämpötila kans, vaikka -6.4 mittarissa. Sisälämpötilan näyttää oikein. Jos paat Scanwarmille kyselyä, niin ilmoittele, mitä vastasivat. Voisko olla niin ettei tuo näytä pakkasen puolella olevia lämpötiloja ollenkaan. Itselle tuolla ei toki käytännön merkitystä...

Käyttöohjeissa lukee, että ulkolämpötilan minimiarvo on 0, eli ei näytä miinuslukemia. Nestekidenäytössä ei taida olla paikkaa miinusmerkille ::)

Uskoakseni se sisälämpötilan lukema tulee koneen sisäyksikössä olevalta anturilta (ei siis kaukosäätimen anturilta). Toki tuo 16 vaikuttaa mazottajalla sillekin vähän alhaiselta, mutta periaatteesa mahdollista, kun taitaa tuo kone olla aika lähellä mökin ulkonurkkaa. Eli siellä voi hyvinkin olla 16 astetta, vaikka keskellä mökkiä on 22.

blobbo sanoi:
Käyttöohjeissa lukee, että ulkolämpötilan minimiarvo on 0, eli ei näytä miinuslukemia. Nestekidenäytössä ei taida olla paikkaa miinusmerkille ::)

Uskoakseni se sisälämpötilan lukema tulee koneen sisäyksikössä olevalta anturilta (ei siis kaukosäätimen anturilta). Toki tuo 16 vaikuttaa mazottajalla sillekin vähän alhaiselta, mutta periaatteesa mahdollista, kun taitaa tuo kone olla aika lähellä mökin ulkonurkkaa. Eli siellä voi hyvinkin olla 16 astetta, vaikka keskellä mökkiä on 22.
Kiitos tiedosta. Olis voinu tuon tarkistaa toki manuaalista itsekkin.

Hirveesti tarvitaan plus lämpötiloja mittaila suomessa. Paska systeemi ja turhaan laitettu toikin toiminto.
Joku ohjekirjaakin lukenut, en ole kerinnyt. Viime viikon Aku Ankkakin vielä lukematta :-)

blobbo sanoi:

Pitää toi mittari siirtää tuohon ilpon viereen seinään, mut ovela kun aina näyttää samaa lukemaa 16 astetta, mut pitää seurata tilannetta.
0 kelilä muistaakseni sama 16. Jos se on vakio eikä muutu ;D ;D
Pääasia et lämpöö tulee kivasti ja sulattelee harvakseltaan pikku aikoja.

Puppe78 sanoi:
Mulla näyttää 0 ulkolämpötila kans, vaikka -6.4 mittarissa. Sisälämpötilan näyttää oikein. Jos paat Scanwarmille kyselyä, niin ilmoittele, mitä vastasivat. Voisko olla niin ettei tuo näytä pakkasen puolella olevia lämpötiloja ollenkaan. Itselle tuolla ei toki käytännön merkitystä...

Laitan kyselyä ihan mielenkiinnosta tuotetta kohtaan..

blobbo sanoi:

Mun käyttöohjekirjassa ei lue ! Missä sivulla se muka lukee. Onko manuaaleja montaa
ja mulla on suomi painos.

mazottaja sanoi:
Mun käyttöohjekirjassa ei lue ! Missä sivulla se muka lukee. Onko manuaaleja montaa

Pahoitteluni, olet oikeassa. Tuossa uusimmassa ohjekirjassa sitä ei lue. En pysty enää tarkistamaan, oliko minun koneeni mukana tuo painos vai vanhemman koneen ohjekirja, kun minulla ei enää Hansolia ole.

Tuo tieto löytyy tosin ainakin vanhemman version (35-A) manuaalista sivulta 10, otsikon 10 alta:
http://www.scanvarm.fi/sites/default/files/liitetiedostot/tuotteet/gree_hansol_k-ohje_ja_sisayks._as.ohje_ed3.pdf

"Huom. Ulkolämpötilan näytön lämpötila-alue on 0–60 °C
Jos lämpötila on tämän alueen ulkopuolella, näkyy näytössä raja-arvo (alimmillaan 0 °C ja enimmillään 60 °C)."

Eikös sinulla ole molemmat laitteet, joten voit varmaan verrata onko toiminnassa eroa.

mazottaja sanoi:

Suomipainoksia ei juuri kannata lukea miltään merkiltä.. niistä on jätetty kaikenlaista pois ja käännökset ovat aika hämääviä. Ne on tehty vain siksi että direktiivi vaatii, Ei niitä varmaan ole kukaan asiasta jotain ymmärtävä kääntänyt tai edes oikolukenut. Toki alkuperäistä kiinankielistä voi olla raskas lukea, mutta suomimalli on usein joku käännöksen käännöksen käännös. Englanninkielinen on sentään käännetty vain kerran, luulemma.

Ovela tää wifi. Välillä näkyy pilven kuva ala laidassa ja nyt tuota ei taas näe.Tämä yhteys tapa ihmetyttää ja nyt menee Huawein reittimen kautta toi yhteys. Mut misä kohtaa tämä noin kuin netin kautta kulkee Joku euroopan serveri kuviossa mukana. Mielestä toi wifi pitäs poistaa kun nyt näkyy kaksi verkkoon kumpaan kirjautua. Mut tuntuu aika ihmeeltä jos tämä pelaa koti sohvalta käsin luotettavasti.
Pitää vähän asetuksia katella ja tulostella ohjeet et tuliko
suurin piirtein oiken tehtyä.

Liitetiedostot

• Screenshot_2016-12-04-20-11-42.jpg
    Screenshot_2016-12-04-20-11-42.jpg
    29,8 KB · Lukukerrat: 393
  • Screenshot_2016-12-04-20-23-35.jpg
    Screenshot_2016-12-04-20-23-35.jpg
    18,1 KB · Lukukerrat: 382
  • Screenshot_2016-12-04-21-07-14.jpg
    Screenshot_2016-12-04-21-07-14.jpg
    17,9 KB · Lukukerrat: 406
  • Screenshot_2016-12-04-21-10-29.jpg
    Screenshot_2016-12-04-21-10-29.jpg
    33,1 KB · Lukukerrat: 398
  • Screenshot_2016-12-04-21-16-31.jpg
    Screenshot_2016-12-04-21-16-31.jpg
    18,2 KB · Lukukerrat: 397

Firwaren päivitys siirto ohjelmaan samalla.
Ohessa muutama kuva.

Liitetiedostot

• Screenshot_2016-12-04-22-16-10.jpg
    Screenshot_2016-12-04-22-16-10.jpg
    21,7 KB · Lukukerrat: 426
  • Screenshot_2016-12-04-22-20-48.jpg
    Screenshot_2016-12-04-22-20-48.jpg
    19,4 KB · Lukukerrat: 423
  • Screenshot_2016-12-04-22-16-01.jpg
    Screenshot_2016-12-04-22-16-01.jpg
    22,7 KB · Lukukerrat: 423

Päivitykset nyt asennettu Green Hansol 35 wifi malliin ;D

Liitetiedostot

• Screenshot_2016-12-04-22-31-25.jpg
    Screenshot_2016-12-04-22-31-25.jpg
    14,9 KB · Lukukerrat: 407
  • Screenshot_2016-12-04-22-31-15.jpg
    Screenshot_2016-12-04-22-31-15.jpg
    39,2 KB · Lukukerrat: 439
  • Screenshot_2016-12-04-22-31-08.jpg
    Screenshot_2016-12-04-22-31-08.jpg
    57,4 KB · Lukukerrat: 439
  • Screenshot_2016-12-04-22-30-52.jpg
    Screenshot_2016-12-04-22-30-52.jpg
    44,4 KB · Lukukerrat: 437
  • Screenshot_2016-12-04-22-31-48.jpg
    Screenshot_2016-12-04-22-31-48.jpg
    17,1 KB · Lukukerrat: 421

Nyt tuli hieno vastaus maahantuojalta. Viestit on kahden keskisiä ei saa netti kopsata.
Lähetin vastiineen et tietoo kysellään ja se nettiin omin sanoin. Onhan touhua

mazottaja sanoi:
Viestit on kahden keskisiä ei saa netti kopsata.
Tuolla nyt voi käytännössä pyyhkiä vaikka takapuolensa. Ainoastaan mikäli toimittavat sinulle jotain tekijänoikeuden suojaamaa, niin sitä ei tietenkään voi laittaa jakoon.

Sitten tietysti jos teet heidän kanssaan salassapitosopimuksen, ja he indikoivat, että viestissä oleva tieto on salassapitosopimuksen alaista, voi tulla sanktioita. Yksipuolisella ilmoituksella ei voi tehdä salassapitosopimusta.

tj86430 sanoi:
Tuolla nyt voi käytännössä pyyhkiä vaikka takapuolensa. Ainoastaan mikäli toimittavat sinulle jotain tekijänoikeuden suojaamaa, niin sitä ei tietenkään voi laittaa jakoon.

Sitten tietysti jos teet heidän kanssaan salassapitosopimuksen, ja he indikoivat, että viestissä oleva tieto on salassapitosopimuksen alaista, voi tulla sanktioita. Yksipuolisella ilmoituksella ei voi tehdä salassapitosopimusta.
Samaa mieltä. Ei tuollainen tieto ole salassapidettävää, minkään lain mukaan.

Takaisin
Ylös Bottom