Mulla on sama juttu pyörinyt mielessä laittaako vaiko eikö, mutta onneksi laiskuus on viellä vienyt voiton.
En meinaan muutenkaan viitsi ajaa autoa talliin kun on vähän hankalassa montussa ja en viitsi lapioida lumia oven edestä ;-) Kiroilen sitten vaan ja skrabaan ikkunoita aamulla (on kyllä lohko ja sisälämppäri) vaan ei kovalla pakkasella pieni sisälämppäri riitä.Himassa on Pana mutta jos talliin laitan pumpun niin tulee joku pingo pango kolmella sadalla (muuten tallin saa lämpimäksi eli ei miksikään varsinaiseksi lämmittimeksi) Mulla on tosin niin huono eristys lattiassa että en tiedä onko järkeä lämmittää talvisin koko tallia(erillinen talli ei viemäröintiä jne) Mutta siis asiaa todennäköisesti kun ostaa pienen pumpun niin se säästää vaikka lämpötilan joutuu pitämään korkeampana. Ja perustelut kun on pienitehonen pumppu niin se ei nosta lämpöjä yli +10 pakkasella kun ei tehot riitä ;-) Ja sitten kun alkaa nostamaan lämpötilaa niin hyötysuhdekkin paranee

Ja sellaseen mutu tuntumaan!!!!!! perustuvan asian olen ollut havaitsevivani että kun auton tuo talliiin niin se lämmittää tallia enemmän kun jäähdyttää. Siihen että ruostuuko auto ja onko huono tallille en ota kantaa vaikka kysyttäs.