Niin on,
täysillä käydessään ILPPIen COPit on keskimäärin 3.0 +7 asteen ulkolämpötilassa.
Tosin, esim minulla, tarvitsen tuossa lämpötilassa lämpötehoa 2.0 kW kämppääni.
Tuo tarkoittaa noin 25% kompura kuormia, copit heiluu yli 4 ja inputit 500w.
Noissa Sanyoissa on muistaakseni rajattu tehoja siten että inputit on itseasiassa pienemmät +7C kuin esim +2C.
Oma panasoniccini (12D) on Euroventin papereissa saanut luvut In/Out/cop jotain 1.26/4,8kW/3.6.
Täysillä nuo ovat 1.9/5.7kW/3.0 -> kilowatin(0.9) lisäteho maksaa 640w josta taas saadaan delta Cop joka on reilusti alle 2. -> ei kannata kiirehtiä.
Todellinen syy tuossa on kapillaarikoneen epäideaalisuus muuttuneisiin olosuhteisiin. tulistus pomppaa höyrystimessä ja kenno jäätyy.
Aika edukkaita sanyot. Mitsu FD pyörii jossain 1150/1250e 25/35 versioina.
Hikisaikanin kuumakaasusulatus on hieno, pumpuissa uutta, muuten ei...
täysillä käydessään ILPPIen COPit on keskimäärin 3.0 +7 asteen ulkolämpötilassa.
Tosin, esim minulla, tarvitsen tuossa lämpötilassa lämpötehoa 2.0 kW kämppääni.
Tuo tarkoittaa noin 25% kompura kuormia, copit heiluu yli 4 ja inputit 500w.
Noissa Sanyoissa on muistaakseni rajattu tehoja siten että inputit on itseasiassa pienemmät +7C kuin esim +2C.
Oma panasoniccini (12D) on Euroventin papereissa saanut luvut In/Out/cop jotain 1.26/4,8kW/3.6.
Täysillä nuo ovat 1.9/5.7kW/3.0 -> kilowatin(0.9) lisäteho maksaa 640w josta taas saadaan delta Cop joka on reilusti alle 2. -> ei kannata kiirehtiä.
Todellinen syy tuossa on kapillaarikoneen epäideaalisuus muuttuneisiin olosuhteisiin. tulistus pomppaa höyrystimessä ja kenno jäätyy.
Aika edukkaita sanyot. Mitsu FD pyörii jossain 1150/1250e 25/35 versioina.
Hikisaikanin kuumakaasusulatus on hieno, pumpuissa uutta, muuten ei...
). Kaava on siinä mielessä hyvä, että se "näkee" esitteiden hölynpölyn läpi...