Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
PILP sanoi:se pystyy jo ilmasta ottamaan 5kw:n tehon.
Ahe sanoi:Minneköhän on kaikki tieto Meptekin sivuilta häipynyt tuohon tuotteeseen liittyen? Onkohan tuote sitten vielä valikoimissa?
-Antti
zadah sanoi:Ei taida tulla jatkuvana tehona tuota 5 kílowattia, tunnin käytön jälkeen tuon vehkeen kenno on jo umpijäässä, sillä ilmasta tiivistyy kohtuu paljon vettä tuollaisella lämpötila erolla 20-->-15, eli sulatusjaksot ovat varmaan pitkiä... se siitä copista. (kokeiltu on)
tumpix sanoi:No nyt minullekin tuli tänään pihalle ilton pumppu, ce50-6 ja t-10 tuloilmakoje. Ja painava se oli, kun kolmeen mieheen siirsimme tekn.tilaan. asennus olisi 28.2. Vielä pitää sitä ennen iv-kanavat vetää tilaan höyrynsulun läpi ja eristää. Käytän jäteilmakanavan eristämiseen armaflexiä, koska se jäteilma on kylmää... Minulla ainakin tuli pumpun putkista vettä kun sitä kallistimme. Itse en tohtinut jättää pakkaseen. Onneksi olin jo laatoittanut tilasta pumpulle varatun nurkan. Nyt vaan odottamaan asennusta![]()
tumpix sanoi:Hintaa oli pikkusta vajaa 7900€, asennettuna. Pyysin viime syksynä muutamilta as.liikkeiltä tarjouksen ko. pumpusta ja kaksi vastasi siihen. Toinen oli vajaa 7900 ja toinen 12000 ekee. Aika suuri haarukka minun mielestä.
"Mutta ei se ole hullu, joka pyytää. Vaan se, joka maksaa, mitä pyydetään..."