O
oonakonna
Vieras
Olen harkinnut yhdistelmälämpöpumppua (TWIN), jolloin poistoilmasta + lyhyen maapiirin keräämästä energiasta lämpöpumpulla tuotettua lämpöä käytettäisiin talon lämmittämiseen (vesikiertoinen lattialämmitys) että lämpimään käyttöveteen. Tarvittaessa käyttöveden lämmittämistä jatketaan sähkövastuksella. Eli koko paketissa koko talon (1,5 krs / 168 m2) ilmanvaihto ja tehokas lämmitysjärjestelmä kopaktissa paketissa ja
PIENEMMILLÄ HANKINTA KUSTANNUKSILLA VERRATTUNA MAALÄMPÖÖN.
Millaisia käytökokemuksia näistä mahtaa maastamme löytyä ???
http://www.ivtlampopumput.fi/pdf/495Twinesite.pdf
PIENEMMILLÄ HANKINTA KUSTANNUKSILLA VERRATTUNA MAALÄMPÖÖN.
Millaisia käytökokemuksia näistä mahtaa maastamme löytyä ???
http://www.ivtlampopumput.fi/pdf/495Twinesite.pdf