IVT 495 TWIN YHDISTELMÄLÄMPÖPUMPPU

O

oonakonna

Vieras
Olen harkinnut yhdistelmälämpöpumppua (TWIN), jolloin poistoilmasta + lyhyen maapiirin keräämästä energiasta lämpöpumpulla tuotettua lämpöä käytettäisiin talon lämmittämiseen (vesikiertoinen lattialämmitys) että lämpimään käyttöveteen. Tarvittaessa käyttöveden lämmittämistä jatketaan sähkövastuksella. Eli koko paketissa koko talon (1,5 krs / 168 m2) ilmanvaihto ja tehokas lämmitysjärjestelmä kopaktissa paketissa ja
PIENEMMILLÄ HANKINTA KUSTANNUKSILLA VERRATTUNA MAALÄMPÖÖN.

Millaisia käytökokemuksia näistä mahtaa maastamme löytyä ???



http://www.ivtlampopumput.fi/pdf/495Twinesite.pdf
 

Samppa

Ylläpitäjä
Ylläpidon jäsen
Mielenkiintoisen oloinen laite. Menee osittain maalämpöpumppupuolelle, joten kannattanee kysäistä sama kysymys myös maalämpöfoorumilla osoitteessa www.maalampofoorumi.fi
 
Back
Ylös Bottom