A
Asabella
Vieras
Huoh. 5 vuotta ja kaksi viikkoa, sitten tuli hiljaista. Pumppu mykistyi, näytössä vilkkuu 88. Ei reagoi kaukosäätimeen muuta kuin piippaamalla, ei edes sammu. Missähän vika on, kannattaako yrittää korjata?
Lievästi ketuttaa tuo ajoitus, kun takuu tietenkin ehti juuri mennä umpeen. Ulkoyksikkö on jo kerran vaihdettu uuteen, kun ei sulattanut.
Soitin IVT-Länsi-Uusimaahan, ja yritin kysyä mahdollista vaihtoa uuteen mutta he eivät enää myy lämpöpumppuja!?!?!?!
Lievästi ketuttaa tuo ajoitus, kun takuu tietenkin ehti juuri mennä umpeen. Ulkoyksikkö on jo kerran vaihdettu uuteen, kun ei sulattanut.
Soitin IVT-Länsi-Uusimaahan, ja yritin kysyä mahdollista vaihtoa uuteen mutta he eivät enää myy lämpöpumppuja!?!?!?!
