Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.


Kari sanoi:Pahus kun mulla ei toi toinen kotimainen oikein taivu niin en saanut ihan selvää että soittaako se kännykkään jos lämpötila alkaa menee alle +10C
Alkaa olemaan nyt sellanen toiminto ITV:sä että hintakaan ei varmaan tule vastaan selasten mökkiläisten kanssa joilla rahaa on muutenkin pitää mökki lämpimänä talvella.
Viksu vekotin kumma että tollasta universaali GSM/IRDA vehettä ei ole sattunut ainakaan mun silmään. Tekeminen kun ei kuitenkaan maksas 5€ enempää ja hintaa vois pyytää helposti pari satkua.
VesA sanoi:Kari sanoi:Pahus kun mulla ei toi toinen kotimainen oikein taivu niin en saanut ihan selvää että soittaako se kännykkään jos lämpötila alkaa menee alle +10C
Alkaa olemaan nyt sellanen toiminto ITV:sä että hintakaan ei varmaan tule vastaan selasten mökkiläisten kanssa joilla rahaa on muutenkin pitää mökki lämpimänä talvella.
Viksu vekotin kumma että tollasta universaali GSM/IRDA vehettä ei ole sattunut ainakaan mun silmään. Tekeminen kun ei kuitenkaan maksas 5€ enempää ja hintaa vois pyytää helposti pari satkua.
Eipä kai näiden ohjaaminen ihan niin standardia ole, että GSM-modeemin sarjaportista saisi helposti oikeat tärinät. Ohjelmointikykyisille joku kännykässäpyörivä kaukosäädinsofta lisättynä SMS-kyvyllä voisi olla suht siisti optio.
GSM-yksikköön määritellään tekstiviestikomennolla ylä- ja alarajat (sekä sisä- että ulkoilmalle oma mittari ja hälytysrajat) esimKari sanoi:Pahus kun mulla ei toi toinen kotimainen oikein taivu niin en saanut ihan selvää että soittaako se kännykkään jos lämpötila alkaa menee alle +10C![]()
VesA sanoi:S60 -ohjelmointi niin sanotulla Symbian c++:lla on puhdasta tuskaa... Jos hommaa ei ole ennen tehnyt "Hello world" ei valmistu yhden päivän aikana. Valmista ohjelmaa ehkä pystyisi varovasti muuttamaan, SMS:n käsittelyyn on valmiit käyttisrajapinnat joten niidenkin lisääminen voisi onnistua.
