H
Homer
Vieras
Hommasin kyseisen värkin,asennus viikon kuluttua, joten ei vielä käyttö kokemuksia.Onko muilla kokemuksia k.o laitteesta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Silverlion sanoi:Oletko Homer tyytyväinen hankintaasi? Itselläni tuo sama värkki. Lämmittää ok -20C, mutta sisäyksikön ääneen ei kyllä totu. Kuinkahan se 27dB oikein mitataan kun itse mittailin yli 40dB äänitason. Liekkö tämä joka ILP:n ominaisuus?
Silverlion sanoi:Minulla pumppu on periaatteessa "ylilmitoitettu".
Meillä on korotettu sisäkatto joka toiminee kaikupohjana, mutta ei se sitä desibeli tasoa nosta.