Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Venttiiliä ei tarvitse vaihtaa jos sulake on vaan palanut tuon pohjavastuksen takia.Ei vielä koska avauttuu kuitenkin sitten kun venttiili vaihdetaan.
Pari ammattilaista kävi paikan päällä diagnosoimassa joista toinen jopa kouluttaa asentajia... Kumpikin väärässä ja foorumin ensimmäinen etädiagnoosi oikeassaOnpahan jäänyt kertomatta, että vika löytyi pohjavastuksen lämpösuojasta joka oli sulanut. Taas pöhisee hyvin.
Juuri tämän takia on valitettavasti niin että itse olen monta kertaa sanonut että on tänä päivänä usein parempi tehdä itse, oli sitten lupa tai ei. En edes vie autoa mielelläni huoltoon, vaan teen itse, koska silloin tiedän että on tehty hyvin. Viis takuusta.Pari ammattilaista kävi paikan päällä diagnosoimassa joista toinen jopa kouluttaa asentajia... Kumpikin väärässä ja foorumin ensimmäinen etädiagnoosi oikeassa![]()
Onko ilmanohjaimen siivekkeen kiinnike varmasti pohjassa?Rauskilta viimeksi oikea neuvo löytyi. Entäs nyt: Imuroin sisäyksikön kuten monasti ennenkin, mutta nytpä ei ulkoyksikkö käynnisty. Kaikki virheät ledit palavat, monta vikamahdollisuutta. Ei kai sisäyksikön putsaamisella voi tuollaista aikaan saada? Otin sulakkeen pois ja laitoin takaisin. EI herännyt.
Kyllä tuo sulakkeen toiminta selviää yleismittarilla mittaamalla jännitealueella, kun laite on päällä tai vastus-/diodimittausalueilla, kun laite on sähköttömänä.Minusta se F701 sulake näyttää ehjältä, mutta pitäisikö se ihan irroittaa tai vaihtaa? Että jos se onkin palanut niin nelitieventtiili ja lämpösulake ei saa virtaa, mutta muuten se näennäisesti toimii.