Joo, olen aika pettynyt noihin tarjouksiin ja en pystynyt tinkimään kuin vähäsen, kaiken lisäksi asennuksesta, eli se ei tunnu juuri missään. Autotalliin sain tarjouksen Fujitsun 9-sarjan pumppu (mallia en muista) joka kuulema on suosittu talleissa. Sen tarjoushinta oli 1400, josta 500 asennus, eli ei kovin halpa sekään. Toinen on sitten Toshiba RAS 10 joka tulisi taloon. Sen hinta ois 1990 asennettuna ja asennus samanhintainen. Toi Fujitsu Nocria oli sen verran kallis (2290) että taidan luopua siitä ajatuksesta vaikka se on mun mieleinen. Ehkä taivun vielä siihen IVT malliin taloon mutta talliin tulee kyllä joku halvempi malli, ehkä toi halvempi Fujitsu jos en muualta parempia tarjouksia saa. IVT:n mallit oli myös vaikeeta saada tingittyä, jos olisin ostanut kaksi niin olisin saanut ne 2300 kpl ja jos ajattelee prosentteina toi alennus niin eihän se ole juuri mitään ja IVT:n mallissa taitaa kyllä katteet olla kunnossa, jos ei jälleenmyyjällä niin sitten maahantuojalla tai valmistajalla koska toi laite ei nyt minun mielesti niin erikoinen ole vaikka hyvä onkin. Ainakin sitä kehutaan.