Onkos tuossa lisäksi etupyörien oma tasauspyörästö ja onko lisäksi lukittavissa tiukasti tai edes voimakkaasti keskinäistä luistoa rajoittaen? Käsittääkseni maastossa melko voimakas etupyörienkin keskinäinen lukitus parantaisi selvitymistä, mutta tekee samalla ohjauksesta raskaan. Toki aivan normaali täysin lukitsematonkin etuakselin tasauspyörästö tekee ohjauksesta raskaamman verrattuna täysin erotettuihin etupyöriin. Napalukkojen aukaisullahan saadaan joka tapauksessa etupyörät vapautetuksi toisistaan.Jos nelivetoisessa autossa on lukittu neliveto päällä, joka pakottaa etu- ja taka-akselin yhteen, kääntyessä on yhden tai useamman pyörän luistettava, mutta tuon välttämiseksi ei napalukkoja avata vaan silloin avataan keskitasauspyörästö, jos sellainen on, tai kytketään neliveto pois päältä, jolloin voima valittyy vain takapyörien kautta. Etuperä kyllä pyörii koska eturenkaat pyörittävät sitä, mutta se ei osallistu voiman välitykseen, jos napalukot on kiinni.
