Espejot
Hyperaktiivi
Niin, uuden ja vanhan takuuttoman EV hintaero on sen verran suuri että riski voi hyvinkin kannattaa. Noi arvonalenemat on varsin suuria, mitä nyt yhtä 100 t-km ajettua mersua laskin niin vähintään 8kEUR per vuosi alussa. Mutta 180 t-km parissa vuodessa on sen verran paljon että on pakko näkyä hinnassa. Mutta, kysymys on että onko noissa kennoissa alunperin vikaa vai voiko A luokan kenno hajota jos sitä rasittaa "sääntöjen" rajoissa. Eli kumassa on ollut EV6 kohdalla vika, kenossa vai suojapiirin ohjelmassa? Ehkä noi GTI:t, viiteensekuntii kiihtyvät on "ei niin turvallisia" akkun suhteen. Näkeekö autoista kuinka paljon niitä on teholaturilla ladattu?Oma ajatus sähkiksistä että pitää vaihtaa pois ennen kuin akkutakuu menee umpeen
Omassa se on 8vuotta / 160.000km vai pitääkö ilmaista SI yksiköissä eli 252288000sekuntia tai 1,6*105m
Nyt 1v9kk ja 26tkm eli vaihto viimeistään n.3,5vuoden kuluttua kun mittarissa n.145tkm - 150tkm
samat SI yksiköissä ikä noin 260323200 sekuntia ja ajettu noin 2,6*104m ja vaihto noin 1324512000 sekunnin kuluttua eli ajettu suunnilleen 1,5*105m
Viimeksi muokattu:
