- Keskustelun aloittaja
- #12 961
Suomen byrokratiaa ei voi kuin ihailla... Valtio on jo konkurssiin ajautumassa, mutta aina vaan on virkaköpien asemat turvattu.
Traficomin osalta ei saa unohtaa että Kokkolan autohuollon erittäin nerokkaat korjaustavat on kielletty. Idiootteja suojaviroissa pääsee pätemään.
Sama kuin "tasa-arvolautakunnan" toiminta, joka menee perustuslakivaliokunnankin ylitse.
Traficomin osalta ei saa unohtaa että Kokkolan autohuollon erittäin nerokkaat korjaustavat on kielletty. Idiootteja suojaviroissa pääsee pätemään.
Sama kuin "tasa-arvolautakunnan" toiminta, joka menee perustuslakivaliokunnankin ylitse.