Itse tilasin Täyskuidun (nykyinen Valoo) liittymän 08/22 ja rak.päätöksenkin tekivätten hyvinkin pian 09/22. Mutta sen jälkeen ei sitten ole tapahtunutkaan yhtään mitään. Täällä 00760 alueella Elisa ja Valokuitunen ovat kerinneet ne omat kaapelinsa jo kaivamaan, kaivantonsa peittämään ja asfaltoineetkin kaiken jo valmiiksi, mutta Valoo se ei vaan saa mitään aikaiseksi. Tuossa Valoon tilaussopparissa vielä kun on se asiakkaan 24kk sitoutumis-pykäläkin, niin...
No satuin sitten löytämään heidän omilta sivuiltaan tiedon, että he itse sitoutuvat toimittamaan kuidun 12kk kuluessa tuosta rak.päätöksestä, jota täällä siis ei ole tapahtunut, projekti on heidän omienkin tietojensa mukaan yhä ns. suunnitteluvaiheessa. Joten tuohon sitoutumaan vedoten sitten irtisanoin tuon tilaukseni ja parin pv kuluttua heiltä sitten tulikin irtisanomisen vahvistus hintaan 0.00€. Toki tuossa oli mukana myös ne irtisanomisen kohdat hintoineen noista soppareista mm. rak.päätöksen jälkeinen irtisanominen 200€ jne. mutta jos kerran itse eivät kykene edes omia lupauksiaan noudattamaan, niin...
Ja välittömästi tuon perään lähtikin sitten kotikuidun tilaus Elisalle 495€, niin tulevat vielä tämän syksyn aikana vetämään tuon kuitunsa tuosta pihatiemme kyljessä olevasta uutuuttaan kimaltelevasta kuitukaapistaan "huiman" 5m matka meidän kivijalkaan ja näin päästään meilläkin sitten vihdoinkin tuohon laser-tiedonsiirtoon