Kylmäfuusio ja HHO

Kellarinlämmittäjä

Oppimiskäyrällä
Vs: Kylmäfuusio ja HHO

Joskus muinoin lukioaikaan tein itse kokeita tavoitteena saada kestomagneeteista moottori aikaiseksi. Se perustui siihen ajatukseen, että ikään kuin varjostaisi magneetteja jollakin väliaineella, joka ei itse olisi magneettinen. Tuollaista ainetta vain en löytänyt ja rauta taas pilasi homman itsessään. No, kyllä minä sen ymmärsin ettei se kirjatiedon mukaan edes voi toimia mutta kokeilinpahan kuitenkin. Salaisena toiveena oli, että ehkä ne magneetit vaikka jäähtyisivät työtä tehdessään. No, enpä saanut moottoriani edes pyörimään, saati magneetteja jäähtymään. Mutta eipä tuo mitään maksanutkaan, kun kaikki tarvittava romu löytyi nurkista. Jos nuo oikeasti toimisivat, eiköhän Nobel -komitea olisi jo antanut jonkin tunnuspalkinnon kehittelijöille. Nuo koneet oli pätevän näköisesti tehty verrattuna siihen mitä kyhäilin pesukoneen laakereista ja kaiuttimien magneeteista.

Käsittääkseni kestomagneetin sisältämä "magneettinen energia" ei ole suuren suuri. Jotenkin tämmöinen kuvitelma itselläni on.

kotte

Hyperaktiivi

Sampo-T sanoi:
Luit varmasti(jätit siis lukematta) monisatasivuisen patentin kaikkine välilehtineen,vai mistä moinen ajatus päähän?

Taidat kumminkin vain kettuilla ::) :)
En kettuile ja luin kyllä äsken viitattua dokumenttia. Katselin Epon/Espacenetin hakemistosta ja tulin kumminkin siihen käsitykseen, että dokumentin status on julkaistu patenttihakemus, ei patentti. Joka tapauksessa olen ennenkin törmännyt hyvin samantapaiseen fysikaaliseen vitsiin siitä, miten magneetin vaikutusta voi muka varjostaa sopivalla rakenteella. Jos ottaa ko. vitsin vakavasti, se vain osoittaa, ettei ymmärrä magnetismin fysikaalista olemusta.

Kellarinlämmittäjä

Oppimiskäyrällä

kotte sanoi:
olen ennenkin törmännyt hyvin samantapaiseen fysikaaliseen vitsiin siitä, miten magneetin vaikutusta voi muka varjostaa sopivalla rakenteella. Jos ottaa ko. vitsin vakavasti, se vain osoittaa, ettei ymmärrä magnetismin fysikaalista olemusta.

Eipä ole tuo magnetismin syvin olemus siitä paljon selvinnyt. Ehkä osaisit jotenkin lyhyesti kuvata, sillä ihan uteliaisuus heräsi, missä nimenomaisesti tuo varjostus menee pieleen. Sinälläänhän on tunnettua, että alkeismagneettien palautuminen epäjärjestystilaan vaatii energiaa ympäristöstään ja johtaa lämpötilan laskuun. Tätähän on hyödynnetty tavoiteltaessa äärimmäisen matalia lämpötiloja.

Mikkok

Aktiivinen jäsen

Kotte, itse olen myös hyvin skeptinen näihin asioihin. Totesin vain että tuo oli mielenkiintoinen. Tuo laitos vaan on ollut olemassa jo jonkin aikaa, oikeastaan ennenkuin lithium tuli akkuihin.

Lisäksi..tuolla on välitön kiihtyvyys, mikä tuon kokoisessa mötikässä tarkoittaisi jo jonkinmoista akustoa..

S

Sampo-T

Vieras

kotte sanoi:
En kettuile ja luin kyllä äsken viitattua dokumenttia. Katselin Epon/Espacenetin hakemistosta ja tulin kumminkin siihen käsitykseen, että dokumentin status on julkaistu patenttihakemus, ei patentti.

Patentilta vähän vaikuttaisi..

https://register.epo.org/application?number=EP08801521&lng=en&tab=main

Viitsisitkö itse nähdä moisen työn ja vaivan,turhan takia.Viitsisikö kukaan?
Kyllä ne kuule purkaa/on purkanu sen moottorin tuhannen pillun päreiksi ennenkuin mitään patenttia edes haetaan :D

Ja ihan sama oli patenttia eli ei,ei kukaan tee julkista pelleä itsestään että piilottelisi vielä jotain akkuja sinne,hei haloo nyt.

Ja jos niin olisikin,mikä olisi hänen tavoite?

S

Sampo-T

Vieras

Mikkok sanoi:
Kotte, itse olen myös hyvin skeptinen näihin asioihin. Totesin vain että tuo oli mielenkiintoinen.

Siinähän olette skeptisiä.Noita magneettimoottoreita on nähty niin paljon monenlaisia milloin mistäkin puukiekoista sorvattuja että niitä menee 13 tusinaan ;D

Mikkok

Aktiivinen jäsen

No ainuttakaan toimivaa en ole nähnyt, overunity forumilla riittää näille rakentelijoita, ei tartte itse pähkäillä. Ja lopuksi kaikki on todettu huijaukseksi.

kotte

Hyperaktiivi

Kellarinlämmittäjä sanoi:
Ehkä osaisit jotenkin lyhyesti kuvata, sillä ihan uteliaisuus heräsi, missä nimenomaisesti tuo varjostus menee pieleen. Sinälläänhän on tunnettua, että alkeismagneettien palautuminen epäjärjestystilaan vaatii energiaa ympäristöstään ja johtaa lämpötilan laskuun. Tätähän on hyödynnetty tavoiteltaessa äärimmäisen matalia lämpötiloja.
Joku toinen osaisi selittää varmaan paljon paremmin, mutta ajattelen itse niin, että tehtiinpä magneettisiiin piireihin (so. usean alkeimagneetin muodostamaan kokonaisuuteen) mikä tahansa muutos, tämä ei ole mahdollista niin, että järjestelmän magnetismin sitomaa energiaa voitaisiin muuttaa ilman, että järjestelmään joko tuodaan muualta tai siitä poistetaan muualle sama energiamäärä. Sähkövaraus ja gravitaatio toimivat samaan tapaan (mutta esimerkiksi sähkömagneettisen säteilyn mukana kulkeva energia ei). Tästä syystä millään magneettien superpositioon tai geometriseen asetteluun perustuvalla idealla ei saada nettoenergiaa aikaan, vaan kyse on (jälleen) yhdestä lukuisista vuosisatojen kuluessa esitetyistä (usein magneetteihin perustuvista) ikiliikkujaehdotuksista.

S

Sampo-T

Vieras

Mikkok sanoi:
No ainuttakaan toimivaa en ole nähnyt, overunity forumilla riittää näille rakentelijoita, ei tartte itse pähkäillä. Ja lopuksi kaikki on todettu huijaukseksi.

Kannattaa riisua ne tiedemiehen lasit pois päästä niin näkee paremmin :)

Kottekin selostaa semmoista hölynpölyä(=liian tieteellistä maallikon ymmärtää)että tietääköhän itsekään enää mistä puhuu.Liika tietoa vain lisää tuskaa.
Älkää pojat ajatelko liikaa-antaa hevosen ajatella-sillä on isompi pää :p

Mulle riittää kun näen että ne ropellihattujen moottorit pyörii edes sen aikaa kun niitä esitellään.
Ja däts It.
E i ne mihinkään oikeisiin sovelluksiin kumminkaan ole tulossa-älkää peljätkö.

Katsokaas Itse mustakäsi(Batman) on jo ratkaissut pulman ;D

https://www.youtube.com/watch?v=h41oenbUGsE

Mulla oli jo linkki muistissa just tämmösen tilanteen varalle-kun keskustelu lähtee käsistä(aiheesta).

ps. Olisko kiva jos tommonen kumikäsi tulis yöllä kolmen aikaan takaovesta ja vetelis töpseleitä irti-jotta vältymme aamun energiapiikiltä :eek:

kotte

Hyperaktiivi

Mikkok sanoi:
Tuo laitos vaan on ollut olemassa jo jonkin aikaa, oikeastaan ennenkuin lithium tuli akkuihin.

Lisäksi..tuolla on välitön kiihtyvyys, mikä tuon kokoisessa mötikässä tarkoittaisi jo jonkinmoista akustoa..
En muuten viitannut litium-akuista, vaan litium-paristoista. Jälkimmäiset (metallinen litium ja tionyylikloridi) ovat olleet tunnettuja 1960-70 luvuilta lähtien. Noiden teho-painosuhde ja etenkin energia-painosuhde on erinomainen, vrt. https://en.wikipedia.org/wiki/Lithium_battery ja itsepurkautuminen hyvin vähäistä. Nuo säilyvät käyttökelpoisina pari vuosikymmentä.

S

Sampo-T

Vieras

kotte sanoi:
En muuten viitannut litium-akuista, vaan litium-paristoista. Nuo säilyvät käyttökelpoisina pari vuosikymmentä.

Onko tietokoneen emolla myös vastaava Lithiumparisto?

Vaihdoin kotikoneeseen vintiltä löytyneestä,ehkä yli 10v vanhasta raadosta pariston jossa vielä yli 2 volttia.
Sain toimimaan pitkän aikaa kunnes ostin uuden,3v napin.
Oireena oli boottauskyvyttömyys..jopa reilusti alle 1 voltilla vielä luki muistia ja käynnisteli tuon väiaikaisen vaihdon jälkeen.

Yhä vaan kauemmaksi etenee aiheesta...No,kohtahan se onkin jo nukkuma-aika ;)

S

Sampo-T

Vieras

Mikkok sanoi:
Kotte, itse olen myös hyvin skeptinen näihin asioihin. Totesin vain että tuo oli mielenkiintoinen. Tuo laitos vaan on ollut olemassa jo jonkin aikaa,

Tämän vuoden heinäkuussa pitää taas maksaa patentista vuosi eteenpäin(kaikenkaikkiaan 9. vuosi).
Aina vuosi kerrallaan,ja useissa maissa voimassa.Selviää tuosta paperista.
Siis tämä Turkkilainen Muammer Yildiz.

https://register.epo.org/application?number=EP08801521&tab=main

rema

Vakionaama

Hakusanoilla:

government killed inventor electrict car without battery

Saadaan video, maapallon magneettisuudesta voiman ottava moottori.

Unlimited Battery Power for Electric Car No chargin needed

latauslaite

S

Sampo-T

Vieras

rema sanoi:
Hakusanalla:

government killed inventor electrict car without battery

Saadaan video, maapallon magneettisuudesta voiman ottava moottori.

Ensimmäinen kommentoija kertoo upanneensa saman videon alunperin.
Katsojia oli ollut ,miljoonia,kunnes Youtube poisti videon.

Kannattanee silkasta uteliaiusuudesta vilkaista muitakin hänen julkaisujaan..

Onhan tämä mielenkiintoista aikaa kun ei näitä videonäytöksiä nyt hirmu kauaa vielä ole ollut saatavilla.
Sanotaan nyt alle 15 vuotta minulle itselleni henkilökohtaisesti.
Ehkä oikeat asiat vihdoin pääsevät päivänvaloon,muutoksen vastustajista huolimatta.
On paljon skeptikoita,sekä niitä joita huolettaa verotulojen,öljytulojen jne menetys joiden varaan maailma on tähän saakka rakennettu :)

S

Sampo-T

Vieras

Vielä palasi mieleen tämä resonointiin perustuva alunperin Teslan patentoima generaattori.
Jossain sanottiin että monet on unohtaneet sen pitkiksi ajoiksi kunnes nyt siihen ollaan palaamassa uudelleen.Lukuisia itserakennettuja olen nähnyt mutta kun etsiskelin valmiita,huomasin että niitä ei juuri löydä-jos löytää-hinta on järkyttävä,tai joku on vasta keräämässä rahoitusta tehtyään ensin prototyypin,jos vielä sitäkään.
Esim tämä jonka osoite on Californiassa: http://quantumenergygenerator.ca/

Tässä tekstitetty kuunnelma Nikolas Teslan tarinasta,ja kuinka huonosti hänelle lopulta kävi: http://www.homemagnetmotor.com/

Tässä eräs nuorukainen tekee itse generaattorin.Filmissä vasta käämien teko,joka hyvin työläs sekin:

https://www.youtube.com/watch?v=mPywk_ZTIng

Joskus kauan sitten kun näin noita videoita käynnissä olevista koneista,en sen tarkemmin ajatellut mitä ne ovat,muistuttavat nopeasti katsottuna niin paljon niitä magneettimoottoreita joiden piti olla huuhaata.Voivat ollakin mutta Teslan Quantum generaattorihan sentään toimii oikeasti.Eli hyvin pienellä energialla se saadaan pyörimään,esim 1 kilowatilla voi saada ulos 10 kW tehoa.
Itseasiassa sen jälkeen kun generaattori on saatu kiihdytettyä resonointinopeuteen,apumoottori voidaan sammuttaa.

Etsin vielä loppuun jonkun lyhyen filmin jossa quantum pyörii eikä pidä kauheaa melua kuten monet..
Olen joskus nähny tuon videon ja muistaisin että se oli kuvattu Marokossa.
Tuossakin näkee nyt aika hyvin esim kondensaattoripariston koneen edessä.Kupariahan siinä on pääasiallisena materiaalina,ja sitä on paljon.

https://www.youtube.com/watch?v=4OE5LFMwH9E

Luultavasti aikoinaan eräs B&S moottorimalli sai nimensä Quantum,tästä keksinnöstä :)
Taitaapa olla omassakin lawn moverissa Quantumin kone mutta bensaa se kyllä syö ihan normaalisti ;)

Jos haluatte niin kannattaa ehkä ensin katsoa tuo viimeinen linkki koska se kestää vain 2 minuuttia ja siitä pääsee jo jyvälle mistä on kysymys.Siinä näytetään vain kun porukka juhlistaa projektin onnistumista ja valot syttyvät huoneeseen. Nuo pari muuta on aika pitkiä..

ps. Sitten löysin myös kaupallisia tuotteita sarjassa vedellä toimiva aggregaatti,ja hintaahan on suolaisesti.Kuvassa yksi.Hinta 5 Granttia toimituskuluineen veroineen,Canadasta.

Liitteet

• GDS5000.jpg
    GDS5000.jpg
    85,6 KB · Katsottu: 353
S

Sampo-T

Vieras

Mikkok sanoi:
Yhtä vakuuttavaa kuin tämäkin..
https://m.youtube.com/watch?v=PwedoZZHadY

Heh heh :)

Oli kyllä ihan viittä vailla ettei näillä rehukengillä jääny housunpuntti tai fleecetakin hiha akseliin kiinni ;D
Vähän siinä ymähtelivät vaan kun kuvaaja kyseli tyhmiä..
No ei auennut minulle ja tuskin monelle muullekkaan mikä on kytkennän nimi.
En epäile etteikö toimisi kerrotulla tavalla,miksipä ei.Onhan mahdollisuuksia kumminkin aika paljon.Kait..Sen käsityksen voi saada mitä enemmän noita esityksiä katselee?

Mutta mikään tunnettuhan tuo tuskin on.Edellä kertomani Tesla taasen ON ja yhä läsnä jokapäiväisessä elämässämme,aivan kuten kolleegansa Edison.
Teslan generaattori taas on suurimmalle osalle kansaa tuntematon koska sitä ei koskaan päästy tuottamaan kaupalliseksi tuotteeksi.Näissä on vähän se juttu että aika paljon pitää olla ensinnäkin kiinnostunut tekniikasta,ja toisekseen ymmärtää sähkötekniikasta tavallista teknikkoa enemmän..
Tarkoitan vaan että muutenhan tämmöisin ei törmäisikään.

Minua kiinnostaisi kovasti tuo QEG,vaan on melkoisen hankala toteuttaa minulle.
Mahtaako löytyä edes sähkömuseosta yhtä kappaletta..

Tässäpä oikein kansankielellä kerrottu ja fläppitaululle piirretty periaate ja toimintaselostus Quantum generaattorista.Kuvauksessa on vain 4 napainen staattori(nopeampi piirtää) mutta periaatehan on ihan sama kun oikeissa.

El Increíble Motor QEG

https://www.youtube.com/watch?v=nSubCcHYAJM

S

Sampo-T

Vieras

Tämän verran löysin tietoa kun kokeilin hakukielenä Suomea.
Varmasti tiedefoorumeilla on keskustelua ollut aika ajoin mutta en minä nyt sitä kaipaakkaan.
Sehän jo tiedetään mikä laite on kyseessä ja mitä sillä tehdään.

Täydelliset piirustukset ja rakennusohje sekä liitteenä Teslan patentti. vuodelta kahdeksantoistasataa yhdeksänkymmentäneljä.
En ole kerinnyt kuin vilkaista ja suuritöiseltä vaikuttaa..Joku pienempi,miniatyyrimalli riittäisi minulle..

https://hopegirl2012.files.wordpress.com/2014/03/qeg-user-manual-3-25-14.pdf

VesA

In Memoriam

Sampo-T sanoi:
Tämän verran löysin tietoa kun kokeilin hakukielenä Suomea.
Varmasti tiedefoorumeilla on keskustelua ollut aika ajoin mutta en minä nyt sitä kaipaakkaan.
Sehän jo tiedetään mikä laite on kyseessä ja mitä sillä tehdään.

Täydelliset piirustukset ja rakennusohje sekä liitteenä Teslan patentti. vuodelta kahdeksantoistasataa yhdeksänkymmentäneljä.
En ole kerinnyt kuin vilkaista ja suuritöiseltä vaikuttaa..Joku pienempi,miniatyyrimalli riittäisi minulle..

https://hopegirl2012.files.wordpress.com/2014/03/qeg-user-manual-3-25-14.pdf

Näitähän on maailmalla vaikka kuinka.. tosin kukaan ei ole tainnut nähdä sellaista josta tulisi energiaa enemmän kuin verkosta laitetaan, mutta ei hätää: jos toimivan haluaa nähdä niin yksi puoti ottaa katselemisesta $200000/h/persoona. Jos haluat koittaa rakentaa oman niin myyvät konsultaatiota $300 / tunti..

Tämä on yksi versio näistä self-looped generaattoreista, joiden periaate on se että kun pienellä moottorilla pyörittää isoa generaattoria niin isosta tulee niin paljon sähköä että se pyörittää itse sen sähkömoottorinkin, eikä kaikki kulu siihen. Se vesiagrekaattikin kuuluu siihen luokkaan.. se ei käytä vettä polttoaineena vaan voimansiirron väliaineena, vehkeestä on kuvia: sisällä on kaksi akkua, invertteri, pumppu, siipipyörä ja sen perässä generaattori joka tuottaa sitten sähköä joka pyörittää pumppua.

VesA

In Memoriam

Tokko noita voi ostaa mistää valmiina? Olisin kiinnostunut ostamaan yhden noin 10 kW tehoisen.

Ensi kesänä voit ostaa sellaisen vesivehkeen Kanadasta aina 50kW asti. Tuotantoa on käynnistelty vuodesta 2014 ja pienempiä malleja on jo myyty, mutta ei kai toimitettu. Pelkään vähän että toimituksissa voi olla vielä lisää viivettä.

S

Sampo-T

Vieras

Tokko noita voi ostaa mistää valmiina? Olisin kiinnostunut ostamaan yhden noin 10 kW tehoisen.

Tuolla muutama kommentti,on suunnitteilla,tai toiveissa että komponentteja alettaisiiin valmistaa eri puolilla maailmaa keskitetysti koska monet osat vaativat mm koneellista käämitystä,laserleikkausta,tig hitsaamista ym koneistuista jolloinka voitaisiin myydä esim rakennussarjoja.

Koodi tosiaan on nyt avoin koska patentti on vanhentunut jo vuosia sitten.

Eli aivan loppupuolella tuossa sivulla,jossa esitellään vuoden 2014 energialähteet.
Katso se video myös,se on jonkinsortin kunnianosoitus Nikola Teslalle.

http://www.ufo-disclosure.net/blog/free-energy-devices-for-march-2014

S

Sampo-T

Vieras

VesA sanoi:
Näitähän on maailmalla vaikka kuinka..

Se vesiagrekaattikin kuuluu siihen luokkaan.. se ei käytä vettä polttoaineena vaan voimansiirron väliaineena, vehkeestä on kuvia:

Olen minä ne kuvat nähny ja tiedän mikä se on.Kiva kun jaksoit silti jäljittää kuvan lähteen ;D
Eli ihan turha siihen nyt on takertua sen enempää.

Juu onhan noita generaattoreita maailmalla kenties vaikka kuinka.
Mutta ei ole Suomessa,en usko että montaa.

S

Sampo-T

Vieras

VesA sanoi:
Näitähän on maailmalla vaikka kuinka.. tosin kukaan ei ole tainnut nähdä sellaista josta tulisi energiaa enemmän kuin verkosta laitetaan,

Elä viitis,Vesa,aikuinen mies höpöjää tuommosia..Mikä ahistaa?

ps.Ettei vaan isot sähkölaskut ;)

Marokkolaispöristimen testiraporttia,lainattu loppulauselma kuvassa.
Linkin voisin ehkä löytää sivuhistoriasta vielä..
No se löytyi,tuossa,jos jaksaa lukea-on esitelty mittalaitteet,menetelmät,kaikki mitä puolueettomalta tutkimukselta vaaditaan.

https://hopegirl2012.files.wordpress.com/2014/05/morocco-qeg-june-2014-test-and-measurement-report-v2-011.pdf

Liitteet

• Kuvakaappaus 2016-04-01 22:57:57.png
    Kuvakaappaus 2016-04-01 22:57:57.png
    54,5 KB · Katsottu: 357
S

Sampo-T

Vieras

rema sanoi:
Hakusana

Replacing My Car Battery with Capacitors! 12V BoostPack update

Olen joskus nähnyt videon(nyt en katso kun uskon että on sama juttu).
Siinähän kaveri oli testannut voiko hän korvata lyijyakun kondensaattoreilla.Ja olihan se sillä pärjäillytkin..
En usko että raskasta dieseliä on tarkoituskaan elkoilla käynnistellä mutta tuommosessa kesäajossa jonkun Tatsunin koneessa varmasti menee aikansa.
Onhan kondensaattorilla kuitenkin jo hyvin monissa sovelluksissa korvattu akkuja.

Nyt enempää halua paasata siitäkään "generaattorista" enää.
Huomasin että kyseinen tiimi joka laitettta tietoisuuteen haluaa levittää,on avannut uuden web saitin jossain vaiheessa.Koneita kuulemma on noin sata kpl tällähetkellä eri puolilla,32 eri valtion tiimeillä.
Olen nähnyt että Suomi on mainittu listassa ::)

Tuoreimmat uutiset ja paljon muuta löytyy siis tuolta: http://www.hopegirlblog.com/qeg-rebuttal-with-evidence-new-video-inventor-james-robitaille-defends-his-family/

Videopuhe joka tuossa on,selventää minusta aika paljon tätä kaikenlaisten apinoiden käyttäytymistä täällä internetissä..Tubessa ja foorumeilla ym. Eli siis tämän niminen video: QEG-Who we work for

Kellarinlämmittäjä

Oppimiskäyrällä

Haluaisin ostaa generaattorin valmiina enkä epämääräisenä konsultaointina. Olettaisin myös, että sille valmiille saa jonkin takuun toiminnasta ja että toimintaan voi tutustua jossain etukäteen ja nähdä sen toimivan.

Eihän näitä lämpöpumppujakaan myydä pelkkinä ohjeina, vaikka monet ovat näitä itsekkin toki rakentaneet ja jopa onnistuneet. Pumpuista on paljon referenssikohteita ja myytävillä laitteilla on myös ainakin jonkinlainen takuu. Periaatekin on todistettu tieteellisesti toimivaksi. Monet pumput ovat käyneet puolueettomissa testeissä ja saaneet synninpäästön. Lämpö tulee sillä periaatteella kuin on luvattu eikä sisällä ole spriikeitintä tai akkua, jolla se toimisi lyhyen testin ajan.

Näistä ihmegeneraattoreista nousee väistämättä mieleen muutamia kysymyksiä:
-Löytyykö toimivia referenssejä, joihin voi maksutta tutustua ? Onko joku itse omin silmin näitä nähnyt (esim. Sampo-T) ?
-Löytyykö puolueettomia testaustuloksia ? (Esim VTT tai jokin vastaava ulkomaalainen)
-Onko toimintaperiaate todettu tieteellisesti toimivaksi tai edes todettu puoluettomassa pätevässä testissä toimivaksi ?
-Onko laitteita saatavana valmiina vai onko bisnes pelkästään konsultoinnin myymistä - tai kenties Youtube mainosten myyntiä ?
-Jos laitteita ei valmisteta tai ei ole koskaan valmistettu, mikä mahtaisi olla syy tähän? Tuotantokustannuksetko ?
-Millaista alkulähteestä riippumatonta tietoa aiheesta löytyy, esim. Wikipedia ?

S

Sampo-T

Vieras

Haluaisin ostaa generaattorin valmiina enkä epämääräisenä konsultaointina. Olettaisin myös, että sille valmiille saa jonkin takuun toiminnasta ja että toimintaan voi tutustua jossain etukäteen ja nähdä sen toimivan.

Näistä ihmegeneraattoreista nousee väistämättä mieleen muutamia kysymyksiä:
-Löytyykö toimivia referenssejä, joihin voi maksutta tutustua ?
-Löytyykö puolueettomia testaustuloksia ? (Esim VTT tai jokin vastaava ulkomaalainen)
-Onko toimintaperiaate todettu tieteellisesti toimivaksi tai edes todettu puoluettomassa pätevässä testissä toimivaksi ?
-Onko laitteita saatavana valmiina vai onko bisnes pelkästään konsultoinnin myymistä ?

-Millaista alkulähteestä riippumatonta tietoa aiheesta löytyy, ?

Kysymyksiisi löydät aivan varmasti vastauksen tästä.Kolmen tunnin video jonka juuri katselin tärkeimmiltä kohdin äsken,vaikka ulkona on kuinka hieno sää.

Ota huomioon että työ on melko uusi vielä,vasta aloitettu 2014 ja nyt jo näin pitkällä.

Eli esim Torelco valmistaa jo osia ja niitä saa ostaa,tämänhetkiset hinnat on kerrottu myös.
Kallista on vielä tietenkin.
Nämä asiat löydät videon alusta.Itse katselin myös laitteen hienoviritystä eri taajuuksilla ja kondensaattoripaketeilla.Hyvinhän tuo lähtee resonoimaan,sen kuulee jo äänestä ja näkee mittalaitteista.Jopa alle 1000rpm hän saanut sen resonoimaan.

http://www.hopegirlblog.com/new-qeg-long-awaited-advanced-tuning-video-on-youtube/

Kauan odotettu video,julkaistu 20.2.2016.

PS: En varmaankaan silti haluaisi tuollaista laitetta itselleni.Sehän on lähinnä takoitettu kehitysmaihin ja muualle missä tosiaan on sähköstä pulaa tai se on kallista.Tämä vain minun hätäisesti mieleen tuleva näkemys.
Jos malttaa lukea ja tutkia tiimin ajatuksia,varmaan selviää heidän tavoite.Raha se ei ole,sehän jo tuli selväksi.

VesA

In Memoriam

Sampo-T sanoi:
Marokkolaispöristimen testiraporttia,lainattu loppulauselma kuvassa.

No se löytyi,tuossa,jos jaksaa lukea-on esitelty mittalaitteet,menetelmät,kaikki mitä puolueettomalta tutkimukselta vaaditaan.

https://hopegirl2012.files.wordpress.com/2014/05/morocco-qeg-june-2014-test-and-measurement-report-v2-011.pdf

No tuo kannattaa kyllä lukea... rehellistä porukkaa ;-) Eli Sampo-T voisi myös lukea sen.

Kokeessa on käynyt julkaistujen tulosten mukaan suunnilleen näin:

- ensiökäämiin indusoituu melkoisia jännitteitä ja siitä on onnistuttu mittaamaan melkoisia VAR-lukemia ja kummallinen aaltomuoto. Ensiökäämin VAR-lukemista on jotenkin päätelty että tehoa on siellä runsas 300% syöttöön verrattuna.

- toisiokäämiin, josta siis olisi tarkoitus ottaa sähköä vekotinta pyörittävään moottoriin ja käyttää ylijäämä hyödyksi, indusoituu tuplataajuudella suhteellisen normaalin oloisia piikkejä, luulisin että skoopissa näkyy sisällä pyörivän staattorin etu- ja takareuna ja se indusoi ihan perinteiseen tapaan sähköä.

Ensiökäämin poukkelehtiva aaltomuoto selittyy varmaan sillä että resonanssivekotin ja staattorin toinen reuna kumoavat toistensa aaltomuotoa. Tässä onkin hiukan suunnittelemista jos tuonne haluaa kunnon resonanssin.

Vaikka ensiökäämin viritys siis tekee parhaansa tuloksen pilaamiseksi saadaan laitteesta kuitenkin ulos 150W kun sisään laitetaan 900W. Tulos varmaan paranisi selvästi jos se QED-resonaattori kytkettäisiin siitä pois toimintaa sotkemasta.

S

Sampo-T

Vieras

VesA sanoi:
No tuo kannattaa kyllä lukea... rehellistä porukkaa ;-) Eli Sampo-T voisi myös lukea sen.

Kyllä minä sen luin enenkuin tänne linkkasin.
Rehellinen kai nyt on normaalia käytöstä?
Jos ottaa nyt kokonaisuuden huomioon,ja esim sen että tuo ei edelleenkään ole kaupallinen tuote.
Ja loppulausumahan kuitenkin testissä oli ihan halutunlainen.. ;) no joo,,mutta niinhän siinä sanotaan että 10kw hyvin saa ulos ja reaktiivista tehoa 338% kertoimella.

Tosin tuo oli vs.2 ja yli kaksi vuotta vanha.On aika paljon tapahtunut sen jälkeen.
Sitäpä en tiedä miten muualla päin maailmaa ovat edistyneet,nämä tiimit..

Ei nyt jaksais kauheesti enää kiinnostaakaan.Innostun aina hetkeksi kun näen jotain uutta.Sitten tajuan pian että kannattaa ottaa ihan iisisti ja antaa työrauha kehittäjille.Kun ei liikoja odota-kyllä ne pian sieltä putkahtaa sitten esiin,ja paremmin uutisin :)

Onhan tuo Rossikin edistynyt paljon sen jälkeen kun viimeksi seurasin.Nyt on vuoden testi päättynyt,helmikuussa ja raportit valmiit.

Liitteet

• Kuvakaappaus 2016-04-02 21:50:45.png
    Kuvakaappaus 2016-04-02 21:50:45.png
    66 KB · Katsottu: 352

Kellarinlämmittäjä

Oppimiskäyrällä

Minä taidan keskittyä taas vaihteeksi omiin VILP suunnitelmiini. Ne sentään antavat taivaankappaleiden asennosta riippuen 2-5 kertaa enemmän lämpöä kuin ottavat sähköä. Kun minulla on tuolle lämmölle käyttöä, näen sen arvokkaamksi kuin että jos saan yhdestä kWh:sta 50 Hz siniaaltosähköä ulos 0,15 kWh pulssitettua sähköä 100 Hz taajuudella.

Jos ymmärsin oikein, aiheesta siis löytyi puolueeton ja pätevästi tehty tieteellinen tutkimustulos, vai kuinka ?

VesA

In Memoriam

Minä taidan keskittyä taas vaihteeksi omiin VILP suunnitelmiini. Ne sentään antavat taivaankappaleiden asennosta riippuen 2-5 kertaa enemmän lämpöä kuin ottavat sähköä. Kun minulla on tuolle lämmölle käyttöä, näen sen arvokkaamksi kuin että jos saan yhdestä kWh:sta 50 Hz siniaaltosähköä ulos 0,15 kWh pulssitettua sähköä 100 Hz taajuudella.

Jos ymmärsin oikein, aiheesta siis löytyi puolueeton ja pätevästi tehty tieteellinen tutkimustulos, vai kuinka ?

No ei.. pojat olivat tehneet senverran surkean sydämen ensiö- ja toisiokäämin väliin ettei ensiökäämillä ollut käyristä päätellen mainittavaa vaikutusta toisioon, kunhan häiritsi vekottimen pyörimistä noin muuten epätahtisella resonanssipiirillään. Eivät myöskään osanneet käyttää sitä melko kelvollisen oloista oskilloskooppia ( digiskoopin kuvan saa kyllä aina pysäytettyä ) eivätkä olleet edes wikisivuilta lukeneet mitä loisteho on.. saivat sitten kovia VAR-arvoja ( varmaan se digiskooppi laski ne niille ) ja päättelivät siitä ihan puutaheinää. Eli ennenkuin alkaa riemuita suurista VAR-lukemista ikiliikkujan peruspilarina kannattaa ehkä käydä lukemassa mitä se VAR-teho on.

VesA

In Memoriam

Eli jotain parannusta on luvassa ? Täytynee malttaa odottaa, mitä tuleman pitää.

Kyllä kannattaa alkaa rakentaa omaa näkemystä siitä miten tuo tehdään, se 'vedellä käyvä' aggrekaatti oli jo aika hulvaton versio aiheesta. Tuonne naapurifoorumille voisi perustaa näitä ikiliikkujia varten oman palstan, voisin ehkä kesällä rakentaa yhden, tosin tuli juuri tuohon sopivaa miljoonalaatikkokamaa poistettua kaatikselle.

Teslan nimeä käytetään näissä aika surutta, ei Tesla ole tuollaisia vehkeitä esitellyt, kävin niitä patentteja lukemassa. Yleensäkin näissä tarinoissa viitatuilla patenteilla ei ole paljonkaan tekoa itse vekottimen kanssa. Tesla oli oikeilla jäljillä sen suhteen, että ympäristöstä kuten Auringon säteilystä voisi kerätä energiaa, mutta ehdotetut tekniset ratkaisut ovat senajan mahdollisuuksien mukaisia.. olisi se tesla ehkä voinut näitä hakiessaan aurinkopaneelin keksiä jos puolijohteet olisi silloin hallittu.

S

Sampo-T

Vieras

VesA sanoi:
Teslan nimeä käytetään näissä aika surutta, ei Tesla ole tuollaisia vehkeitä esitellyt, kävin niitä patentteja lukemassa.

Niin minäkin luulen että "hyvään nimeen" on markkinallisesti kannattavaa vedota :)

En muuten tiennyt ettei Tesla olekkaan rakentanut sitä resonaatioon perustuvaa mankelia..mutta dynamot ja generaattorit jokatapauksessa oli hänen erikoisalaa.

Onhan minullakin veneenmoottorissa Teslan suurtehopuolat,mutta toisaalta ne on tavallaan aidot.60 lukuiset ja Saksalaiset.Kaipa silloin on ollut sen niminen tuotantolaitos vaikkei sillä Teslan kanssa olisi mitään tekemistä..onhan se kyllä ollut tunnettu sähkölaitevalmistaja ennen..ainakin suurjännitelaitteissa ja ajoneuvoissa.Voimalaitospuolella sensijaan en muista Teslaan törmänneeni.

Näköjään Tesla nimeä kantaa myös Yhdysvaltalainen autonvalmistaja,ja nimi on käytössä sentakia koska heidän moottorinsa perustuu Teslan patenttiin.,tuotannon henkilöstömäärä 10 000.Aika hyvin kun ottaa huomiin että kyse on sähköautoista.Ja nopeista sellaisista!

https://fi.wikipedia.org/wiki/Tesla_Motors

Olen juuri katselemassa(kesken vielä) videota joka esittelee merkillistä akkulaturia,T2 generaattoria,joka sekin vaikuttaisi pyörivän melkoisen vähällä energialla.Hienon näköinen ainakin jos ei muuta,ja on siinä ollu rakentamista..sanomattakin selvää että heppu on aito experimentalisti ja omaksi ilokseen tekee :)

https://youtu.be/8Gl45Ulf7Us

PS. Filmi tuli katsottua.Hieno aparaatti mutta ei tuo nyt minusta kovin tehokkaasti ladannut akkua,jos lainkaan.
Helpompi ois varmaan ladata niitä sillä aurinkopaneelilla suoraan jos se kerran niin efektiivinen on että toimii sähkölampunkin alla illalla ;)

Ja vinkkasipa hänkin lopussa omaan websaittiinsa ja konsultaatioon.En todellakaan avannut sivua.

Liitteet

• Kuvakaappaus 2016-04-03 09:53:45.png
    Kuvakaappaus 2016-04-03 09:53:45.png
    363,2 KB · Katsottu: 356
S

Sampo-T

Vieras

VesA sanoi:
Eli ennenkuin alkaa riemuita suurista VAR-lukemista ikiliikkujan peruspilarina kannattaa ehkä käydä lukemassa mitä se VAR-teho on.

Vaan tämäpä,nyt jo vanhempi herasmies ainakin tietää näennäis-ja loistehon merkityksen :)

Uusimmat kommentitkin ovat pelkästään kannustavia ja positiivisia,hänen kuvaajansa avustuksella tekemällään videolla.
Jim Murray,joka on saanut selville monia Teslan salaisuuksia ja käyttänyt yli 50 vuotta elämästään sähköalan palvelukseen.

Video,melko pitkä,esittelee useita hänen tekemiään demo koneita: https://www.youtube.com/watch?v=HK3JOlY0V8Y
Kun katsoo koneista yhden,on pakko katsoa seuraavakin,jne,jne ;)

Ja kuinka ollakkaan,myös hänen jäljillään oli FBI : http://thefreethoughtproject.com/man-discovers-teslas-secret-amplifying-power-5000/

Entäs sitten tämä,nyt jo edesmennyt(salamurhattu ?) Troy Reed,magneettimoottorin kehittäjä ?
Hänen moottoreitaanko oli golf autoissa?
Tässä vanha lyhytfilmi jossa hän vielä esiintyy,oman sähköautonsa kanssa:
http://globalelite.tv/2013/12/23/electric-car-with-magnetic-motor-built-in-1989/

Troy Reedistä löytynee valtavasti materiaalia internetistä.Ehkä olis kiva tutkia..koska ilmeisesti hän ehti saada aikaan jotain konkreettista ja toimivaa tällä tekniikan saralla.

Näin muuten eilen jonkun Yhdysvaltalaisen kaupan sivuston jossa myytiin sähköllä toimivaa 3-pyörää jota ei tarvitse koskaan ladata.Kauppa oli jo ollut pystyssä jokusen vuoden mutta tuotevalikoima on hyvin rajallinen,vain pari muuta tuotetta.Eli mikähän moottori niissä on,ettei vaan tuo Reedin laite ?
En ole tämmöisestä kuullut,tuon filmin olen kylläkin nähnyt ja ajattelin vain silloin ettei se voi olla totta...mutta ilmeisesti on.

Loistehosta hiukan selvennnystä tuossa: https://fi.wikipedia.org/wiki/Loisteho

Esim jos sinulla on ILPOssa energiankulutusmittari,voit arvioida siitä sen aiheuttaman loistehon-sähkölaitosten pikku ilkiön.Omassani muistaakseni Power Factory luku on noin 0,96-0,97 eli se ei aiheuta kovin suurta loistehoa.

S

Sampo-T

Vieras

Löytyipä taas uutta minulle.Vaikka on näemmä jo vanha juttu..

Linkkaan tuohon sen ihan alkuperäisenkin sivun,tuon Paul Pantonen kerrotaan olevan idean isä.
Niin vanha saitti että kuvakin näyttää ihan Vintagelta.

http://www.teslatech.info/ttstore/articles/geet/geet.htm#step1

Tässäpä onkin sitten hauska pätkä kun isännät kokoontuvat Kohlerin ympärille olutlaseineen ja yhtäkkiä moottorin täristessä irtoaa (tarpeeton) kaasuletku mutta mies jolla olutlasi kädessä,on huolissaan ja sohii letkulla ympäriinsä muiden huomaamatta ja lopulta päästää letkun kädestään irti :)
Luulen että siinä on samassa koepenkissä aiemmin kokeiltu HHO kaasua koska reaktorikin näkyy vielä olevan paikoillaan pukissa(vaalea iso pönttö).

No kumminkin,polttoaineena heillä on jäteöljyä ja vettä.

https://www.youtube.com/watch?v=DqzhU1aSpnY

Näin muutamia videoita,sekoittivat esim bensaa vettä ja limua.Tai kahvia,olutta ja öljyä.
Yhdellä hepulla oli 350 V8 joka kävi omilla pakokaasuillaan já jollain muulla mikä ei selvinnyt.
Mutta siis moottoreita 3 ja 300 hevosvoiman välillä.Uskon että tuo toimii vain pienissä paikallismoottoreissa ja kuinkahan kauan ennenkuin moottori on mahdollisesti pilalla?

Hieman hankalaa on myös hallita moottoria lukuisine hanoineen,joskin Paul on sittemmin kehittänyt automatisoidun version ja sitähän saa varmaan rahalla eli hänkin on huomannut että nykysin vois tienata internetin avulla ;)

Mikkok

Aktiivinen jäsen

Troy reed oli huijari. Hän myönsi itsekin ettei tuo magneettimoottori pitänyt kierroksiaan, senhän kuulee jo tuolta videolta. Sen rakentamasta sähköautosta, epäiltiin että takakontissa oli akusto, koska auto niiasi takaosastaan, eikä sitä mystistä laitetta koskaan näytetty.

Aina näissä kerrotaan että "tämä on prototyyppi, tätä ei voi pitää kauaa päällä"

Miljoonia käytettiin tuohonkin...

Mikkok

Aktiivinen jäsen

Tee tämä,

Pistä iso muovikonkka kiinni verkkovirtaan. Sen kytkeminen ei näy sähkölaskussa, kytke konkka irti syklin huipussa ja lataa sillä välin toinen konkka ja se joka oli irti, pura sen energia esim lämmitysvastukseen. Repeat.

:p

S

Sampo-T

Vieras

No nyt kun päästiin jo aikaa sitten HHO:sta alkuun niin sen jälkeen on tullut edistyneempi järjestelmä.
Tämä syöttää vety-happikaasun lisäksi puhdasta vettä,toisin kuin varhaiset kilpa-autoissa olleet vesiruiskutusjärjestelmät.
Ja suurin ero vanhempiin sähköllä toimiviin HHO kehittimiin on moninkertaisesti pienempi virrankulutus.vain 1,5A per suutin.

Todella hienon näköinen aparaatti varsinkin tuo dieseliin käyvä.Myös Detroit Diesel on ilmoittanut ettei takuu raukea AquaTunea käytettäessä.Ohessa todistus.

http://www.aquatune.com/

Tässä asennusfilmi mutta vähän huono esimerkki kun kaveri ei tunnu tajuavan tekniikasta riittävästi ja selostaa niin hirmuisen paljon-aivan kuin pitäisi katsojiakin autisteina ;D

https://www.youtube.com/watch?v=J06WLmoSh4k

En myöskään ymmärrä miksi hän oli vastoin ohjeita asentanut vielä 3 ylimääräistä prosessoria..ehkä alunperin ostamansa yksi olisi ollut liian vähän 3 sylinteriseen moottoriin..se saattoi olla halvempi,jakotukilla varustettu malli..näkyy siellä semmosia vieläkin vissiin olevan.En tutkinut kaikkia malleja,luin ennemminkin ne testilaput.

Hänellä on kaksi autoa ja parempi video siitä 4 sylinterisestä Toyotasta.Kulutus oli ennen 20 mpg ja Aqualla 60 mpg jälkiasennetun loggerin mukaan.
Mutta ylläolevassa videossa 3 pyttyinen hybridi Honda josta akut sökönä.Hän sai edullisemmin tämän Aquatunen kuin mitä uudet akut olisi maksaneet ja on tyytyväinen ratkaisuun.

Tämä on jo nyt sitten semmoinen ratkaisu josta on paljon testituloksia,muutamia dynoraportteja,emissioraportteja.Asiakaspalautteita.
Löytyy valmistajan sivulta helpoiten.Ei pitäis enää kenenkään valittaa ettei vettä voi sotkea bensan sekaan ilman että tulee jotenkin leimatuksi pöpipääksi :D
No tietysti näsäviisaat voi taas todeta että onhan tuota tehty jo 60 vuotta ainakin.
Mutta ei tällä tekniikalla,eikä samoilla eduilla!

Back
Ylös Bottom