Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Jos keskellä sivua olevat on siellä ihan tarkoituksena niin saa tottakai olla. En ole näihin ennen kiinnittänyt huomiota, ajattelin niiden olevan jotain muuta kuin suunniteltuja.Mainos on jokaisen sivun ylä- ja alareunassa, lisäksi satunnaisesti voi olla siellä täällä, mutta ei pitäisi olla joka sivulla. En muista tarkkoja määritelyitä kun olleet koskematta jo pitkään. Kirjautuneena noita on vähemmän kuin ilman kirjautumista. Eli jos"paljon" näkyy, niin ehkä olet vieraana paikalla? Voihan ne toki ottaa pois kokonaan ja sitten vuoden lopussa panna koko saitin kiinni, ehkä olisi jo aika?![]()
Ensimmäinen mainos ei ollut kovinkaan mairitteleva:
Ei ole.Onko sillä vaikutusta foorumin ylläpidolle pidänkö adblockia päällä?
Ensimmäinen mainos ei ollut kovinkaan mairitteleva:
Pidemmissä ketjuissa on viestien välissä mainoksia myös. Noin joka 20:n viestin jälkeen.Jos keskellä sivua olevat on siellä ihan tarkoituksena niin saa tottakai olla.
Jotain on tapahtunut selatessa sivuja iPhonen Safari selaimella.edit: mainolisuri päivitetty. Samalla muutettu mobiilimainokset katoamaan 3s kuluttua siitä kun ne on bongattu. Seuraillaanpa mitä tämä vaikuttaa.
edit2: kokeilen noita katoavia nyt tovin viestien väleissä. Palautetta saa antaa tänne.
On varsinasia "lämpöpumppuja".Joko olet kokeillut @pökö ?
Jos ulkoyksiköt ja poravaunut ovat rumia etkä halua niitä nähdä niin haeskele välillä vaikka "lingerie for plus size woman" niin näyttää paremmalta.
katso liitettä 84165
Mielummin näitä kattoisi kuin lämpöpumppuja mainoksissa
Tänä päivänä ei taida löytyä yhtään websivua missä ei olisi mainoksia. Pidä saitti vaan toiminnassa - pääsin uudelleen vauhtiinMainos on jokaisen sivun ylä- ja alareunassa, lisäksi satunnaisesti voi olla siellä täällä, mutta ei pitäisi olla joka sivulla. En muista tarkkoja määritelyitä kun olleet koskematta jo pitkään. Kirjautuneena noita on vähemmän kuin ilman kirjautumista. Eli jos"paljon" näkyy, niin ehkä olet vieraana paikalla? Voihan ne toki ottaa pois kokonaan ja sitten vuoden lopussa panna koko saitin kiinni, ehkä olisi jo aika?![]()

Itse annan äänen sille, että ei poistuisi ja aiheuttaisi pomppimista. Sitten vielä sekin puoli, että ei niin kovin harvoin sitä mainosta alkaa katsoa ja sitten se häviääkin.mainokset häviää nyt 3s jälkeen mobiililla joka aiheuttaa sisällön "pomppimista"
Itse annan äänen sille, että ei poistuisi ja aiheuttaisi pomppimista. Sitten vielä sekin puoli, että ei niin kovin harvoin sitä mainosta alkaa katsoa ja sitten se häviääkin.
Ai jai, kiinni jäit. Lopeta niiden naisten alusvaatteiden katselu, niin ei tule niitä mainoksiakaan.Naisten alusvaatemainokset on ihan kivoja, mutta hakeutuisin niiden pariin mieluummin oma-aloitteisesti kuin tekniikkaan keskittyvän foorumin mainoksista.
Katselisit kaivonporaus lavetteja niinkuin minäkin, ei tule alkkarimainoksia.
Ai jai, kiinni jäit. Lopeta niiden naisten alusvaatteiden katselu, niin ei tule niitä mainoksiakaan.
Itsellä pukkaa risteilymainoksia monella sivustolla ja ymmärrän kyllä miksi, kun niitä olen tässä katsellut.
Algoritmi valitsee mainokset kunkin kiinnostuksen kohteen mukaanFoorumin poliittinen suunta, perussuomalaiset? Miten tälläinen mainos voi näkyä?
Täys vapaamatkustelu tuskin kannustaa ketään(Samppaa) ylläpitämään tälläisiä palveluita. Mainosten näyttäminen ja etenkin klikkailu tuo kuitenkin jotain pientä tuloa palvelun ylläpitoon.EI mulla vaan näy mitään mainoksia![]()
Mulle tullut sama...Joo, sama täällä @pökö ei nyt ihan kohdentaminen osunut omaan kiinnostukseen / tarpeeseen
katso liitettä 97743
Itse taas maksan kernaasti käyttämistäni palveluista, jotta ei tarvitse katsoa mainoksia.Ihan mielelläni katselen mainoksia, jos foorumin olemassaolo on niistä kiinni.
Välillä ihan mielenkiintoisia mainoksia ja niitä tulee jopa toisinaan klikkailtua.