Mainokset foorumilla

Esäätäjä

Vakionaama
vaan myös postilaatikkoon tulevat ilmaisjakelut, mainokset ja muut roskapostit päätyvät suoraan jäteastiaan - onneksi ne on pääosin koottu niihin postisen kansiin niin on helppo nakata jätteisiin matkalla postilaatikolta sisälle.
No eikö olisi järkevämpää laittaa laatikkoon "ei ilmaisjakelua" tarra tai teksti, varsinkin jos jätteisiin menee mihin tuo laji ei kuulu?

Harrastelija

Vakionaama
Kun kieltää omien tietojen keräämisen niin tulee noita huteja. Ei voi tulla kohdennettuja mainoksia jos ei voi kerätä tietoja joiden perusteella kohdentaa.
Safari taitaa aika tehokkaasti blokata mainokset kun en ole niihin kiinnittänyt huomiota.

Rh-

Tyhjäkäynnillä
Hetkittäin mainokset skaalautuu aika hassusti luurilla.

Liitteet

• Screenshot_20241215-142311.png
    Screenshot_20241215-142311.png
    169,1 KB · Katsottu: 43

Husky

Vakionaama
Ei kyllä googlen kohdennettu mainonta toimi ollenkaan. Naisillehan noita pitäisi näkyä eikä miehille. Minullakin vain tuollaisia vaikken ikinä ole klikannutkaan

Rh-

Tyhjäkäynnillä
Olen itse alkanut epäillä että Google osaa kohdentaa mainokset routterin IPn tai jonkun perustella tjsp, mulle tarjoaa naisten muotia, emännän luurissa on tarjolla autojen ja koneiden varaosia ja muuta.

Rh-

Tyhjäkäynnillä
Koneilta ne nuokin ^^ kuvat minusta näyttävät. :D

Jos on tietskassa ruutukamera niin se näkee pupillin koosta millä herää kiinnostus. :oops::D

Epäiletkö että emäntäni kiinnostuu Bosch diesel-ruiskutuslaitteista, en ehken ota testiin?

Back
Ylös Bottom