Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Asteella oli tippunu, alak 21 ja yläk 20. Tosin pakkasta 26. Seuraaville pakkasille säädän vähän. Edit, 24 oli meno ja tehowatin lämpömittari väitti et ulkona ois vaan -22, näyttää näköjään tasasesti 4 astetta lämpimämpää kuin mitä 2 muuta mittaria.-24, tehowatin mittari näytti -20 ja menovesi 25 astetta. 21-22 sisällä.Vähän teki mieli nostaa käyrää kun lämpötilan pysyminen 22:ssa alko näyttää tiukalta, en nostanu...
Sammuiko CTC?Ulkona -28 °C
Patterit 45 °C
Lattiat 36 °C
Yhdistetty paluu 38 °C
Mulla nousee maasta vielä ka 4 astetta ylös vaikka viritin sen kaivo-esilämmityksen käyttöön kolme päivää sitten. Se nostaa raitisilman lämpöä -25 asteesta nollan tuntumaan.Kaivosta +1C, kaivoon -1C käynnin lopussa, tänään ekaa päivää kun men -puolelle jotain varmaan 2 vuoteen.
Tehot kohdillaan.viritin sen kaivo-esilämmityksen käyttöön kolme päivää sitten. Se nostaa raitisilman lämpöä -25 asteesta nollan tuntumaan.
Joo sulla on reilu kaivo, mulla ehkä just plussalla iäisyyden pysyvä, koneen teho mulla suhteellisesti isompi ~52W/m, olisko sulla 30W/m...käynnin alussa tulee +3C koneelle tällä pakkasella. No juu sulla lisänä tuo IV kennon teho, mitä lie, saishan sen tuosta suurinpiirtein laskettua...Mulla nousee maasta vielä ka 4 astetta ylös vaikka viritin sen kaivo-esilämmityksen käyttöön kolme päivää sitten. Se nostaa raitisilman lämpöä -25 asteesta nollan tuntumaan.
Männät on heilunu muuten max 3/4 osaa ajasta mutta klo 6-12 käynti ollut jatkuvaa kun siinä välissä on ollut 3 hengen suihkut ja tiskikone ja pakkasta -26.Mikä sulla on käynti aika, joko tikuttaa kokoajan?, mulla taitaa olla jotain 2/3 ajasta päällä eli tehontarve ~5.2kW tällä kelillä
Missävälissä toi patteri on. Kaivosta tuleva> patteri> kompura> kaivo?Mulla nousee maasta vielä ka 4 astetta ylös vaikka viritin sen kaivo-esilämmityksen käyttöön kolme päivää sitten. Se nostaa raitisilman lämpöä -25 asteesta nollan tuntumaan.
Näköjään jollakin muulla niin kylmä kaivo kun mulla.Suoraan lattiaan 10kW on-off koneella.
![]()
@pökö. Ei siis mitään järkeä ajaa pumpulla mutta pitihän sitä nyt yhden kerran kokeilla kun oli tilaisuus.Mikä on lattiamateriaali ja lämpötilan ohjaus/säätö. Vaikuttaa jo aika kuumalta? Pitäisikö Shuntin käyrää loiventaa? Asiantunteva putkimies sanoi, että esim. Oumanilla kun ohjataan lattialämmitystä, niin A -käyrä riittää.Täälä oli aamulla -24 aamulla
Lattiaan 40 asteista
Paluu 31 asteista
Laattaa ja parkettia. Mitsun huoneanturilla ohjaus. Ei ole käyriä käytössä.Mikä on lattiamateriaali ja lämpötilan ohjaus/säätö. Vaikuttaa jo aika kuumalta? Pitäisikö Shuntin käyrää loiventaa? Asiantunteva putkimies sanoi, että esim. Oumanilla kun ohjataan lattialämmitystä, niin A -käyrä riittää.