Oma projekti etenee pikku hiljaa ja mietin, mikä olisi järkevin tapa kytkeä monoblock lämmityskiertoon. Putkimies ehdotti tietysti putkia, mutta itselle tuli mieleen, että olisiko parempi laittaa monoblockin ja talon seinän välille letkut? Pumpunvaihdon tapahtuessa olisi pelivaraa sen suhteen, että missä kohtaa uuden pumpun liitännät ovat verrattuna vanhaan.
Olisivatko esim tämmöiset letkut passeleita: KYTKENTÄLETKU 750 RST DN 32 SK11/4″ X SK11/4″ (happidif.suojattu) 443313
Olisivatko esim tämmöiset letkut passeleita: KYTKENTÄLETKU 750 RST DN 32 SK11/4″ X SK11/4″ (happidif.suojattu) 443313