Päävesijohdon sulkeminen automaattisesti, kun jossain vuoto tai kun ei kotona

Ismo67

Vakionaama
-386000€.... Miljoonan liikevaihdolla.
No, minä ainakin olen omalta osaltani yrittänyt auttaa Leakomaticcia. Kuukausi sitten tilasin yhden ja viimeviikolla toisen. Itse näkisin että mikäli firma kaatuu joku ostaa liiketoiminnan ja pilvipalvelu jatkunee entisellään. Tämän tyyppinen liiketoiminta ei ole tiensä päässä, vaan vasta alussa.

fraatti

Vakionaama
Ihan mielenkiinnosta tutkin tuota Uponorin tulevaa ratkaisua, Phyn plussaa... senhän piti tulla jo keväällä mutta nyt näyttäisi että uponor ja belkin on kipannut sinne molemmat 6 miljoonaa $ lisää. Ilmeisesti tämä on vielä hiukan vaiheessa.

Tässä on selitettynä laitteen tekninen toimintaperiaate, tämän perusteella tämä vaikuttaa näistä laitteista kaikista mielenkiintoisimmalta kulutustietoineen. Ilmeisesti laite myös ymmärtää alexan tms päälle jolloin siltä voi kysellä itse jotain...

Tässä jopa väitetään että värkki tunnistaa että mikä laite vettä kuluttaa.

Värkin sivut: http://www.phyn.com/fi/

Jenkkien asennukset kyllä ovat omaan silmään varsin huvittavan näköisiä kun putket töröttävät tuolla ulkona.

Viimeksi muokattu:

Espejot

Moderaattori
Ylläpidon jäsen
Ihan mielenkiinnosta tutkin tuota Uponorin tulevaa ratkaisua, Phyn plussaa... senhän piti tulla jo keväällä mutta nyt näyttäisi että uponor ja belkin on kipannut sinne molemmat 6 miljoonaa $ lisää. Ilmeisesti tämä on vielä hiukan vaiheessa.
Minun mielestä tätä myydään jo jenkeissä

jj_

Jäsen
Lärvikirja tätä vekotinta mainosti ja kyllähän tuo mielenkiintoinen laite on. Mitenkähän on vakuutusyhtiöiden laita, tässähän on periaatteessa mahdollisuudet kotivakuutuksen alennukseen mikäli tuollainen on putkarin toimesta paikalleen laitettu. Nyt on hyvää aikaa selvittää tuo vakuutusasia, kun laitettakaan ei ole vielä saatavilla.

Espejot

Moderaattori
Ylläpidon jäsen
Täällä juurikin asia on niin että omavastuu poistuu jos tulee vahinko jos laite pienentää vahinkoa.
Ei alennusta vak.maksusta...
Kysyin samaa asiaa IF:stä ja näin tosiaankin on. Onko kaikissa vakutuuyhtiöissö sama homma... mutta toi Phyn kyllä kiinnostas.

metsänhoitaja

Aktiivinen jäsen
Tästä ei tietysti ole kokemuksia vielä mutta olisiko tuo nyt semmoinen värkki joka ei pelästy kun ulkohana jää yön ajaksi kastelemaan pihaa?

roots

Vakionaama
Tästä ei tietysti ole kokemuksia vielä mutta olisiko tuo nyt semmoinen värkki joka ei pelästy kun ulkohana jää yön ajaksi kastelemaan pihaa?
Sehän olis viallinen tuote jos ei tuota katkaisisi normaaliasetuksilla...ja jos sen tommoseen moodiin saa laitettua niin sitten suojaus on poistettu.

metsänhoitaja

Aktiivinen jäsen
Minun mielestäni se olisi fiksu eikä viallinen, eihän hana auki tarkoita että on vuoto.
Jonkun ilmoituksen ymmärtäisin mutta jos sulkee hanan ominpäin niin se on suunnitteluvirhe.
Ikävää jos kiinteistön turvaksi tarkoitettu laite rajoittaa elämää tai vaatii kaitsemista, silloin saattaa laiskemmalta jäädä hankkimati tai käyttämäti.

Ylös Bottom