Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sehän näyttää ihan siltä, että ammattilainen olisi tehnyt.Projektikuvia.
Ei tää nyt tehdastekoista vastaa mutta käsityöläinen jättää oman käsialansa.
Pesuluukku kylkeen ja pääty kiinni niin voi kondenssieristää.
Sano nyt vielä, että työaikana väkerreltyTavallaan onkin tehny
Tehdastekoset tietysti pulverimaalattuina on erinäköisiä mutta siihen me ei nyt aleta.

Tämä kenno on ollut aina pystyssä ja pystyyn se tulee nytkin.Onkohan tähän kysymykseen jonkinlainen patenttiratkaisu, eli mikä on kennon lamellien kannalta suositeltavin suunta?
Tämähän on vaakatasossa.Kyllä tuo ratkaisu luo siihen vähän enemmän paiee-eroa enemmän kuin vaaka tasossa.
En ole sitä edes yrittänyt, miksi tälläistä jauhat?Pystytkö perustelemaan että tuo on jotenkin taloudellisempi ratkaisu ?
Sinä et nyt ymmärrä miksi teen näin mitä teen. Eikö mitenkään mene jakeluun ettei näin isoa patteria voi muulla tapaa asentaa?Jos se patteri on siellä kanavassa suoraan ilma virtaa suurinpiirtein suoraan. Jos siellä on patteri poiktain sehän on sama kuin s-mutka ja sillähän on suurempi paine vastus, eikö tätä täällä ymmärretätä?
Tuossa on 699 syytä miksi tätä teen, tämän hinta on nolla.Kerropa mikä tuossa on sitten parempaa jos olen niin tyhmä? Kyllä mä ymmärrän et et patteri on halvempi kuin veab ja sen sen asenuksen voi toteuttaa eri tavala kun ton. Mutta veab patterissa saatta olle pienempi paine-ero joka vaikutta energian kulutuksessa ?
Eikä minulla olisi tilaa tuolle veabille, tämä pysyy eristetyn 160 kanavan mitoissa.
Jo 200mm veab on yli 40 cm leveä itsessään, ja kondenssiliitokset kasvattaa sitä lisää.
Ei sovi meillä mihinkään.
Mimmoinen sun jäähdytin on?
Eikö kondenssinippaa saa toiseen paikkaan?
Pakko laittaa, muuten kenno on vaapsiaisia täynnä.
Toi jää kyllä sellaiseen paikkaan että puhdistus on helppo mutta kyllä se jotain suodatusta vaatii.
Se on hienoa , että joku jaksaa näitä rakennella. Ymmärrän täysin sinun kantasi tähän. Tässä halusin vain tuoda esille että riittääkö puhaltimessa teho tässä tulee paine häviötä lisää. Valloxin sivuilta heidän kanava patterissa 60L/s on lämmitys käytössä 35 pa ja jäähdytyksessä 50pa tulee paine-eroa lisää.
Laita lton jälkeen kuten oot suunnitellut, silloin jää suodatin ongelma pois.Minkälaisen suodattimen laitan? Mua ei toi suodatin innosta ollenkaan kun joutus katolle menemään vaihtamaan sitä... ei ole helppohuoltoinen.
Mu suunitelma TÄLLÄ HETKELLÄ on että patteri LTO:n jälkeen ja äly ohjaamaan viilenyksen kastepistettä ja kondenssianturit kanavan pintaan.
Tämä just on se pointti.Tässä halusin vain tuoda esille että riittääkö puhaltimessa teho tässä tulee paine häviötä lisää. Valloxin sivuilta heidän kanava patterissa 60L/s on lämmitys käytössä 35 pa ja jäähdytyksessä 50pa tulee paine-eroa lisää.