Käyttämäsi selain on vanhentunut. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita nettisivustoja oikein. Suosittelemme päivittämään nykyisen selaimen tai käyttämään vaihtoehtoista selainta..
Mitä tekee flapship 25 kun mennään -40c ? Toistaiseksi tulee lämpöä -33c pakkasella mutta pysähtyykö/hajoaako pumppu jos tulee -40c? Jos pysähtyy niin miten uudelleen käynnistys ?