Nibe oli antanut alipainehälytyksen, sammuttanut kompressorin n. 5min käynnin jälkeen. Mitään näkyviä vuotoja en liitoksista löytänyt, lisäsin n. 100g Propaania. Tämän jälkeen kun käynnistin, meni jälleen vikatilaan, alipainehälytys. Seuraavalla kerralla meni hetken käynnin jälkeen sulatukselle, eli höyrystin oli pakkasella.
Tämän jälkeen kun lähti käyntiin, toimi normaalisti, alussa katsoin lämpötiloja, höyrystin meni -2 asteeseen, mutta jäteilma pysyi silti +14 asteessa, höyrystimen lämpötila alkoi tästä eteenpäin nousta n. +10 asteeseen asti.
Onko normaalia, että höyrystin menee aluksi noin kylmäksi? Kuvissa paineet kun Niben varaajan lämpötila alussa +40 ja toinen kuva jossa varaaja +54 astetta, näyttääkö normaalilta?


Tämän jälkeen kun lähti käyntiin, toimi normaalisti, alussa katsoin lämpötiloja, höyrystin meni -2 asteeseen, mutta jäteilma pysyi silti +14 asteessa, höyrystimen lämpötila alkoi tästä eteenpäin nousta n. +10 asteeseen asti.
Onko normaalia, että höyrystin menee aluksi noin kylmäksi? Kuvissa paineet kun Niben varaajan lämpötila alussa +40 ja toinen kuva jossa varaaja +54 astetta, näyttääkö normaalilta?




