I
ilpena
Vieras
Vs: Raspberry pi ja 1-wire
Mulla firefoxin sqlite manager heitti tuon saman herjan.
Syy oli ilmeisesti siinä kun yritin kopioida tietokantaa vauhdissa. Loggerin python prosessin tappaminen auttoi ja data siirtyi korruptoitumatta.
Raspi ei taida tuolla sqlite browserilla taida jaksaa avata kovinkaan suurta tietokantaa. Taitaa olla tietokantasi yli 100Mt kokoinen kun omassani on n.400000 mittauskierrosta ja kokoa hieman yli 50Mt
lorvi sanoi:Jostain syystä taloLoggerin talo.db on korruptoitunut. Viimeisin varmuuskopio toukokuulta toimii mutta raspilla olevaa en saa auki mozillalla enkä sqlite browserilla(avaa osan). Mitähän ekaksi kannattaisi tehdä tuon pelastamiseksi, olen kopioinut raspilta sen tietenkin ja mittauksetkin toimivat joten ei se ihan kuollut ole.
jep, eipä toimi taloLoggerGraph, sinne meni.
kyllä taloLogger kirjoittaa siihen kantaan koska rivimäärä lisääntyy, ei vaan aukene millään.
laitampa tuon herjan vielä näytille josko jollain jotain tietoa
[Exception... "Component returned failure code: 0x8052000b (NS_ERROR_FILE_CORRUPTED) [mozIStorageStatement.finalize]" nsresult: "0x8052000b (NS_ERROR_FILE_CORRUPTED)" location: "JS frame :: resource://sqlitemanager/sqlite.js :: SQLiteHandler.prototype.selectQuery :: line 701" data: no]
Loading Data failed.
Mulla firefoxin sqlite manager heitti tuon saman herjan.
Syy oli ilmeisesti siinä kun yritin kopioida tietokantaa vauhdissa. Loggerin python prosessin tappaminen auttoi ja data siirtyi korruptoitumatta.
Raspi ei taida tuolla sqlite browserilla taida jaksaa avata kovinkaan suurta tietokantaa. Taitaa olla tietokantasi yli 100Mt kokoinen kun omassani on n.400000 mittauskierrosta ja kokoa hieman yli 50Mt