Ei oikein voi valita latausvaihetta etukäteen kun noita lattiavastuksia putoaa pois satunnaisesti kun saavuttavat max lämpötilansa, niin osuu mihin vaiheeseen tahansa.
Pistä ILPpiä isommalle, niin ei tartte yöllä paahtaa lattiaa punahehkuiseksi, jää varaa auton lataukseen.
Noh, realistisesti. Jos yösähkövaraus lattiaan syö kovalla pakkasella kaiken, niin sitten se syö. Ei sille oikein mitään voi ellei halua isompia sulakkeita maksaa. Mutta halvemmalla selviää luultavasti, kun kaikkein kovimmilla pakkasilla ajastaa sen auton jo vaikka klo 20 lataukseen, niin varmistuu seuraavan päivän ajot. Menee vähän kalliimmalla, mutta halpaa se on silti, kun niitä kovimpia pakkasia ei hirveästi ole. Se voi siinä illalla paahtaa parissa tunnissa päivän ajot (100km), kun lämmitys ei ole vielä herännyt.
Lopun vuotta se voi noudattaa normaalia kuormaohjausta 3-vaiheisena yösähköaikaan. Arvelisin, että sen lattian kuormat sen verran tasapainossa on, ettei sieltä tartte alkaa yksittäisten vaiheiden vapaata kapaa etsiä vaan toimii mikä tahansa tuollainen ampeereja säätävä latauslaite, joka mittaa keskuksen kokonaiskuormaa ja säätää latausta 6A alkaen, tai katkaisee kokonaan, jos vapaata ei ole.