saako ilmalämpöpumpun asentaa itse.

Tila
Keskustelu on suljettu.

Mikkolan

Vakionaama
Vs: saako ilmalämpöpumpun asentaa itse.

"Mikäs mies te oikein olette?"
"No et sie nää, kuu jatkoroikiloihe ja proppaani keral touhuaa nii kylmämieshää se sellane on"
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vähän jäi lyhköseksi toi roikka, onneksi on kutistesukkaa hyllyssä. Aamulla poikkean propaani-kauppiasta moikkaamassa, niin saa homman kuntoon.

Mikkolan

Vakionaama

Eräälle, jolle vaimo ilmeisesti selittää fingerporit, kerrottakoon että alku oli suoralainaus kirjasta "Tuntematon kylmämies"
ja loppuosa taas ihan suoralainaus omasta toiminta suunnitelmasta ;D

Peku 2012

Lämpöpumppu ym energiaharrastelu

Mikkolan sanoi:
"Mikäs mies te oikein olette?"
"No et sie nää, kuu jatkoroikiloihe ja proppaani keral touhuaa nii kylmämieshää se sellane on"
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vähän jäi lyhköseksi toi roikka, onneksi on kutistesukkaa hyllyssä. Aamulla poikkean propaani-kauppiasta moikkaamassa, niin saa homman kuntoon.
Ja tarina jatkuu : " mie laittelemmaa jottai rimakoppia siun ulkoyksikkös päälle...mitä sie ukko aattelit kun tuon keksit.....kuule, pumppusennuksis mie teen mitä pittää, mut leikkimään en ala ;D

janti

Moderaattori
Ylläpidon jäsen

Tähän on hyvä päättää tämä ketju.

Joulurauhaa kaikille kylmäkalleille ja -kyllikeilke, sekä TI-kylmäköille!
=> Lukkoon.

Tila
Keskustelu on suljettu.
Ylös Bottom