Appi-ukolla näkyi olevan joku pölynim...ilmalämpöpumppukauppias kylässä ja Sharpin JR-09:stä näkyivät kauppoja hierovan.
Ko. pumpusta ei näytä täällä olevan paljon mitään juttua, enkä googlellakaan pikaisella etsinnällä löytänyt edes "speksejä".
Kiinnostais tietää esim. ottoteho ja tyyppiviat/-ongelmat?
Mahtaako pumppu olla kovinkin vanhaa mallia?
Toimiiko takan kanssa?
Onko "EVVK"- vai kapilaaripumppu?
Hintaluokka?
Ko. pumpusta ei näytä täällä olevan paljon mitään juttua, enkä googlellakaan pikaisella etsinnällä löytänyt edes "speksejä".
Kiinnostais tietää esim. ottoteho ja tyyppiviat/-ongelmat?
Mahtaako pumppu olla kovinkin vanhaa mallia?
Toimiiko takan kanssa?
Onko "EVVK"- vai kapilaaripumppu?
Hintaluokka?