Sharp JR-09, onko mistään kotoisin?

Raksaaja

Vakionaama
Appi-ukolla näkyi olevan joku pölynim...ilmalämpöpumppukauppias kylässä ja Sharpin JR-09:stä näkyivät kauppoja hierovan.
Ko. pumpusta ei näytä täällä olevan paljon mitään juttua, enkä googlellakaan pikaisella etsinnällä löytänyt edes "speksejä".

Kiinnostais tietää esim. ottoteho ja tyyppiviat/-ongelmat?
Mahtaako pumppu olla kovinkin vanhaa mallia?
Toimiiko takan kanssa?
Onko "EVVK"- vai kapilaaripumppu?
Hintaluokka?
 

jarip

Vakionaama
Vs: Sharp JR-09, onko mistään kotoisin?

Sano appiukolle, että laittaa jäitä hattuun. Toki kyseiseen vehkeeseen kannattaa tutustua ja saattaa olla hyväkin, mutta samalla kannattaa ottaa tarjouksia muistakin vehkeistä ja asennuksista. Voisit olla hieman apuna ja laittaa tietoja kohteesta tänne. Täältä varmaan tulee hyviä ehdotuksia niin laitteelle kuin oikeille hinnoillekin. Noita kiertäviä kauppiaita kannattaa hiukkasen varoa.
 

Raksaaja

Vakionaama
  • Keskustelun aloittaja
  • #3
Vs: Sharp JR-09, onko mistään kotoisin?

jarip sanoi:
Sano appiukolle, että laittaa jäitä hattuun. Toki kyseiseen vehkeeseen kannattaa tutustua ja saattaa olla hyväkin, mutta samalla kannattaa ottaa tarjouksia muistakin vehkeistä ja asennuksista. Voisit olla hieman apuna ja laittaa tietoja kohteesta tänne. Täältä varmaan tulee hyviä ehdotuksia niin laitteelle kuin oikeille hinnoillekin. Noita kiertäviä kauppiaita kannattaa hiukkasen varoa.

Toki jos se on tehnyt poikkeuksen ja yhtäkkiä jättänytkin ostamatta kulkukauppiaalta. Täytyy siinä vaiheessa muistuttaa, että pumppuja (mitsu ja pana) hän saa tarvittaessa siltä samalta sukulaiselta, jolta ostaa kaiken muunkin sähköllä toimivan.
 
Back
Ylös Bottom