sharp nordic inverter

B

biusa

Vieras
No nyt on sharppi seinällä ja kait sillä rakennusaikanakin lämmittää. Alkuvaikeuksien jälkeen (litkun lisäys) lähti paineet oleen jees ja lämpöö tuleen . Ihan jees peli näin alkumetreillä . lämmityksen minimi vaan 18 c ? ??? mut pari satkua halvempi kun mitsu ja mun mielestä käypänen peli ! ;D
 
L

Lämpö

Vieras
  • Keskustelun aloittaja
  • #2
Vs: sharp nordic inverter

Mikä malli on nordic inverter?
 
P

pjl

Vieras
  • Keskustelun aloittaja
  • #3
Vs: sharp nordic inverter

;D löytyy siitäkin pudotus lämpö 10c kun avaat kaukosäädön ja otat käyttöön.. Tai kopioi ne oppivaan kukoon ja käytä sitä. Sielä on 6 nappia piilossa jos vaan saat kuvista selvää.

ainakin nappi löytyy AY-XP26FR-n ja AY-XP36FR-N sharp nordic inverter (BOSCH) mistä nämä kuvat ovat
 

Liitteet

  • PA230001.jpg
    PA230001.jpg
    92,8 KB · Katsottu: 614
  • PA230002.jpg
    PA230002.jpg
    102,5 KB · Katsottu: 636
  • PA230006.jpg
    PA230006.jpg
    74,6 KB · Katsottu: 532
  • PA230004.jpg
    PA230004.jpg
    65,6 KB · Katsottu: 599
L

Lämpö

Vieras
  • Keskustelun aloittaja
  • #4
Vs: sharp nordic inverter

juu Löytyy Sharpista tuo 10-asteen toiminto, mutta käytännössä se tuskin toimii. Ulkoyksikön sulatuksessa tulee ongelmia, jos sitä toimintoa käyttää.
 
T

TeamEetu

Vieras
  • Keskustelun aloittaja
  • #5
Vs: sharp nordic inverter

Lämpö sanoi:
juu Löytyy Sharpista tuo 10-asteen toiminto, mutta käytännössä se tuskin toimii. Ulkoyksikön sulatuksessa tulee ongelmia, jos sitä toimintoa käyttää.

Kyllä toi 10 asteen systeemi toimii kun pitää puhalluksen suurella. Kokeiltu on tosin toi meidän tapaus on hieman modivoitu yksilö.
 
Back
Ylös Bottom