B
biusa
Vieras
No nyt on sharppi seinällä ja kait sillä rakennusaikanakin lämmittää. Alkuvaikeuksien jälkeen (litkun lisäys) lähti paineet oleen jees ja lämpöö tuleen . Ihan jees peli näin alkumetreillä . lämmityksen minimi vaan 18 c ? ??? mut pari satkua halvempi kun mitsu ja mun mielestä käypänen peli ! 
