K
kriitikko_o
Vieras
Koska tänne on tullut uusi keskusteluryhmä, niin sen kunniaksi tänne voitaisiin koota Sharp-sukuisten laitteiden (esim. IVT ja Aermec) risuja ja ruusuja. Eli mikä on aivan ihmeellistä ja hyvää Sharp-sukuisiin ja mikä on taas huonoa ja osoittautunut pettymykseksi Sharp-sukuisiin. Siis omia kokemuksia ja tuntemuksia aivan tavan käyttäjän näkökulmasta.
Huomio: Muiden merkkien risut ja ruusut ovat omassa osioissaan. Tänne kommentteja siis VAIN IVT, Sharp, Aermec. Ei vertailuja muiden merkkien paremmuudesta.
Huomio: Muiden merkkien risut ja ruusut ovat omassa osioissaan. Tänne kommentteja siis VAIN IVT, Sharp, Aermec. Ei vertailuja muiden merkkien paremmuudesta.