M
mitsu68
Vieras
No eihän tuon kompuran vaihto ole kuin muutaman tunnin työ,senhän vaihtaa samalla kun käy toteamassa vian.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mitsu68 sanoi:Enkä oikein allekirjoita tuota tulityö valvontaa,itse en ainakaan koskaan jäänyt paikalle valvomaan kun kompuran olin vaihtannu,tuskin se rauta siintä itestään syttyy.
Kylmäkäsi sanoi:Jääkaappien yms laitteiden vikaantuneet kompressorit vaihdetaan lähes poikkeuksetta asiakkaan keittiössä. En ole kuullut, että kaappi olisi koskaan syttynyt työn lopettamisen jälkeen. Kyllä se leimahtaa juotostyön ollessa käynnissä, jos leimahtaa.
mitsu68 sanoi:no joskus tulee nojailtua seinään ja siinä samalla vetää tupakan jonka sytyttämiseen tarvin sytkäriä,pitäskö jäädä pariksi tunniksi kyttäämään ettei kipinää ole pudonnut seinän viereen.
. Miten muuten määritetään valvonta-ajan alkaminen? Olisin kyllä taipuvainen hyväksymään menettelyn, jossa aika alkaa tulityön lopettamisen jälkeen. Tällöinhän osa valvonta-ajasta kuluu automaattisesti jo lopputöiden aikana. Eihän siinä ole mitään mieltä, että istut ulkoyksikön vieressä vielä kaksi tuntia, kun laite jo pelittää täysillä. Ihan asiaa kyllä olla varovainen. PauliG sanoi:Mutta moniko yksityisyrittäjä ihan oikeasti noudattaa työturvallisuus ohjeita ainakaan jos itse tekee työnsä, moni homma jäisi tekemättä.
Mutta eihän se ole edes vaatimuksena muille kuin toisen palveluksessa oleville!
Työturvallisuus = Hidaste.
Jotain hyvää, mutta aikalailla järjettömiä säännöksiä...
PauliG sanoi:Ei syty, ei mutta kun on määräykset niin niitä tulee noudattaa vaikka ne turhilta tuntuvatkin, mutta entäs sitten jos tapahtuisikin se vahinko.
Siksi tulityö vain tulityöpaikalla ja kunnollisissa olosuhteissa..

tv sanoi:Mielenkiintoista seurata näitä keskusteluja... vajaa kuukausi sitten näin:
PauliG sanoi:Mutta moniko yksityisyrittäjä ihan oikeasti noudattaa työturvallisuus ohjeita ainakaan jos itse tekee työnsä, moni homma jäisi tekemättä.
Ja nyt näin...
PauliG sanoi:Ei syty, ei mutta kun on määräykset niin niitä tulee noudattaa vaikka ne turhilta tuntuvatkin, mutta entäs sitten jos tapahtuisikin se vahinko.
No hyvä jos asenteet muuttuvat turvallisempaan suuntaan.
mitsu68 sanoi:tv, tätähän tää on
janosvalos sanoi:No jaa..
Jos pauli ammattilaisena laiminlyö oman terveytensä suojelun ymmärtäen mitä on tekemässä, niin se on hänen oma asiansa ja hänen terveytensä.
Jos hän tulisi tekemään minulle kompuranvaihtoa ja laiminlöisi tulityön valvomisen, vaarantaisi hän sillöin minun ja perheeni terveyden ja elämän sekä laittaisi peliin minun kotini.
On asiassa vähän mittakaavaeroa vaikka kuinka haluaisi vähätellä. Jos ihan kaikkia sääntöjä ei aio noudattaa, on prioriteetit ainakin oikein valittu - seuraamukset mahd vääristä valinnoista kantaa päätöksen tekijä eikä sivullinen
tv sanoi:Mielenkiintoista seurata näitä keskusteluja... vajaa kuukausi sitten näin:
PauliG sanoi:Mutta moniko yksityisyrittäjä ihan oikeasti noudattaa työturvallisuus ohjeita ainakaan jos itse tekee työnsä, moni homma jäisi tekemättä.
Ja nyt näin...
No hyvä jos asenteet muuttuvat turvallisempaan suuntaan.