Mistä voi johtua sisäyksikön ns. vouvaava ääni. Kuuluu parhaiten hitailla puhallusnopeuksilla. Kovemmilla ääni peittyy puhalluksen alle. Pumppu on aika uusi Bosch. Onko kaikuääni vai laakerit alunperin vialliset? Onko ollut vikoja liian äänekkäistä sisäyksiköistä? mikä neuvoksi? mitä kannattaisi tehdä?
Viimeksi muokattu: