P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pelles sanoi:Sitä mietin tuossa ulko-oven yläpuolelle asennuksessa, kun talvella oven avaa niin työntääkö se pumppu sitten sitä ulkoa tulevaa kylmää ilmaa vaan vauhdikkaammin sisälle??
Meikäläisellä ainakin fd-25 laittaa kierroksia lisää ja puhkuu lämmintä jos ovea pitää hetkenkin pidempään auki. Eikä pääse kylmä tupaan! Voin ainakin itse suositella tätä asennustapaa.jviirret sanoi:En usko. Jos avaat pumputtoman ulko-oven niin oviaukon yläosasta virtaa lämmintä ulos ja alaosasta kylmää sisälle. Oven päälle asennettu ilp siis puhaltaa tätä painovoimaista ilmavirtaa vastaan, joten saattaa jopa vähentää ulosvirtaavan ilman määrää.
Jollakin on varmaan käytännön kokemustakin?

Otto84 sanoi:Jotenkin olen itse antanut ymmärtää, että aurinkoisempi paikka on parempi-> lämpöä. Olenko väärässä?
Otto84 sanoi:Eli pitänee suosiolla unohtaa tuo ulko-oven yläpuolelle asentaminen. On se niin ahtaan oloinen väli.
Pelles sanoi:Mutta kumpi pumppu tähän taloon..fd25 vai 35?? Suosittelivat 25 tähän tilaan. Nopeita vastauksia kiitos, pitäis tänään tilata joku pumppu.