Moi,
olen tässä enemmänkin mittaillut Hemmo testejä jne ja nyt olen huomannut, että pumpun sisäyksikön "lämpötila" menee sulatuksen aikana pakkasen puolelle. Esim. tänään ulkona -10 ja sulatus kesti noin 8min ja anturi joka on sisäyksikön suulla näytti -7,8c. Onko se normaalia? aikaisemmin en ole asiaa huomannut/kiinnittänyt huomiota.
olen tässä enemmänkin mittaillut Hemmo testejä jne ja nyt olen huomannut, että pumpun sisäyksikön "lämpötila" menee sulatuksen aikana pakkasen puolelle. Esim. tänään ulkona -10 ja sulatus kesti noin 8min ja anturi joka on sisäyksikön suulla näytti -7,8c. Onko se normaalia? aikaisemmin en ole asiaa huomannut/kiinnittänyt huomiota.