sisäyksikkö sulatuksessa -10C

mml

Jäsen
Moi,

olen tässä enemmänkin mittaillut Hemmo testejä jne ja nyt olen huomannut, että pumpun sisäyksikön "lämpötila" menee sulatuksen aikana pakkasen puolelle. Esim. tänään ulkona -10 ja sulatus kesti noin 8min ja anturi joka on sisäyksikön suulla näytti -7,8c. Onko se normaalia? aikaisemmin en ole asiaa huomannut/kiinnittänyt huomiota.
 

mml

Jäsen
  • Keskustelun aloittaja
  • #3
Vs: sisäyksikkö sulatuksessa -10C

mml sanoi:
Moi,

olen tässä enemmänkin mittaillut Hemmo testejä jne ja nyt olen huomannut, että pumpun sisäyksikön "lämpötila" menee sulatuksen aikana pakkasen puolelle. Esim. tänään ulkona -10 ja sulatus kesti noin 8min ja anturi joka on sisäyksikön suulla näytti -7,8c. Onko se normaalia? aikaisemmin en ole asiaa huomannut/kiinnittänyt huomiota.

Seurasin taas sulatuksen ja lukema näytti -22,4 astetta ja kaiketi sekin on normaalia kun muutaman kerran on näin ollut.
Hemmo testi myös samalla:

ulkona -5,4

pyynti max 32

tuloilma 23,2

ulos 51,2

puhallus max

Näillä mennään ja jatketaan surailua.
 
S

SRK

Vieras
Vs: sisäyksikkö sulatuksessa -10C

Ohessa graafia maximeista
 

Liitteet

  • temperaturengesamt 1.jpg
    temperaturengesamt 1.jpg
    99,3 KB · Katsottu: 410
  • siebenstunden 3.jpg
    siebenstunden 3.jpg
    81,8 KB · Katsottu: 389
Back
Ylös Bottom