Tietääkö kukaan, kuuluuko

jallu100

Jäsen
siihen IVT:n ERIKOISTAKUUSEEN koko koneen esim. ulkoyksikön vaihto, jos sieltä menee jokin rikki, esim kompressori tms. ??!!......toivottavasti eivät "ala rupeen" tilaan osia, kevät taitaa tulla, ennen kuin lämmöt palaa.
 
A

antsah

Vieras
Vs: Tietääkö kukaan, kuuluuko

Jos sitä ei kohtuullisen ajan (kun kyseessä on lämmityslaite ja talvi meneillään, niin ehdottomasti alle kaksi viikkoa) kuluessa on laite saatava kuntoon tavalla tai toisella. Jos ei, niin sitten vain korvausvaatimus, ja jos ei tulosta, niin paikkakuntasi kuluttajaneuvojalta saat tietoa miten edetä.

Uskon kyllä, että laitteen myyjä hoitaa asian kuntoon. IVT:hän sen loppujen lopuksi maksaa.
 

VesA

In Memoriam
Vs: Tietääkö kukaan, kuuluuko

antsah sanoi:
Jos sitä ei kohtuullisen ajan (kun kyseessä on lämmityslaite ja talvi meneillään, niin ehdottomasti alle kaksi viikkoa) kuluessa on laite saatava kuntoon tavalla tai toisella. Jos ei, niin sitten vain korvausvaatimus, ja jos ei tulosta, niin paikkakuntasi kuluttajaneuvojalta saat tietoa miten edetä.

Uskon kyllä, että laitteen myyjä hoitaa asian kuntoon. IVT:hän sen loppujen lopuksi maksaa.

IVT:ssä maksaa se, että koneen mukana myydään vakuutus joka kattaa takuun.. eli vakuutusyhtiö maksaa.
 

jallu100

Jäsen
  • Keskustelun aloittaja
  • #4
Vs: Tietääkö kukaan, kuuluuko

Jep, tänään tuli asentajat korjaamaan pienen uhkailun (kuluttajansuoja) kautta.....nyt tuntuu pumppu toimivan niin kuin sen kuuluukin toimia....VIELÄ...??!!
 
Back
Ylös Bottom