Kyllä ja isot lyijy-akustot lähinnäOnko akkujen kuormitukseen?
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä ja isot lyijy-akustot lähinnäOnko akkujen kuormitukseen?
Mitä korjauksia olet tehnyt?Mulla alkaa testosteronin ylituotannon takjia kivekset roikkua maata vasten kun oon yrittänyt saada ilmaiseksi saatua Husqvarnaa toimimaan luotettavasti. Nyt lähtee käyntiin tokalla vedolla seisonnankin jälkeen, mutta hyytyy heti kun ketju koskee puuhun.
Mulla on tuon vanhempi versio. Jostain syystä sen nopeudensäätö on sellainen, että se pitää olla aina miltei niin minimissä kuin vähänkin saa.Piti silikonit uusia ja samalla tuubin hakureissulla tarttui mukaan akkupursotin. Pitää kehua että on hyvä laitos
Tasaisesti pursottaa ja leikkautuu seis justiinsa siihen hetkeen kun sormen irroittaa liipaisimesta.
Näytä liitetiedosto 116932
On vaihdettu kalvot alkuperäiseen kaasariin ja kokeiltu myös uudella tarvikekaasarilla. Lisäksi on vaihdettu sytytyspuola (tarvikemallia) ja tulppa. Bensasuodatinta en ole vaihtanut, mutta se on kyllä hyvin siistin näköinen. Voisihan sen vaihtaa tai kokeilla nopeasti ilmankin josko se vaikuttaisi.Mitä korjauksia olet tehnyt?
Ongelma voi olla kaasutinkalvot tai polttoaine suodatin tankissa
Alkylaatilla vaiko bensalla, jos alkylaatti lisättävä polttoaineen määrää