Työkalut

Mulla alkaa testosteronin ylituotannon takjia kivekset roikkua maata vasten kun oon yrittänyt saada ilmaiseksi saatua Husqvarnaa toimimaan luotettavasti. Nyt lähtee käyntiin tokalla vedolla seisonnankin jälkeen, mutta hyytyy heti kun ketju koskee puuhun.
Mitä korjauksia olet tehnyt?
Ongelma voi olla kaasutinkalvot tai polttoaine suodatin tankissa
Alkylaatilla vaiko bensalla, jos alkylaatti lisättävä polttoaineen määrää

Piti silikonit uusia ja samalla tuubin hakureissulla tarttui mukaan akkupursotin. Pitää kehua että on hyvä laitos 👌🏼
Tasaisesti pursottaa ja leikkautuu seis justiinsa siihen hetkeen kun sormen irroittaa liipaisimesta.
IMG_0876.webp

Silikonin kanssa 1-tasolla homma etenee vikkelästi. Isompaa vaihdetta tuohon työhön näin satunnaisesti pursottavana en lähde kokeilemaan.
Jonkin liiman pursotuksessa jossa pitää saada iso nakki aikaan on isommat nopeudet sitten tarpeen

Mitä korjauksia olet tehnyt?
Ongelma voi olla kaasutinkalvot tai polttoaine suodatin tankissa
Alkylaatilla vaiko bensalla, jos alkylaatti lisättävä polttoaineen määrää
On vaihdettu kalvot alkuperäiseen kaasariin ja kokeiltu myös uudella tarvikekaasarilla. Lisäksi on vaihdettu sytytyspuola (tarvikemallia) ja tulppa. Bensasuodatinta en ole vaihtanut, mutta se on kyllä hyvin siistin näköinen. Voisihan sen vaihtaa tai kokeilla nopeasti ilmankin josko se vaikuttaisi.

Onko kokemuksia/ tekeekö mitään. Lupaa tiilet ja kaakelin ja puun myös. Maksaa jo jotaa ni ei kokeeksi viitti ostaa. Vai onko heittää muita vastaavia

Liitetiedostot

• Screenshot_20260911_003213_Samsung Browser.webp
    Screenshot_20260911_003213_Samsung Browser.webp
    44,5 KB · Lukukerrat: 26
No vähä kaikkea, mut tiiliseinien läpivientiin tarvis kunnon terä. Mut jos toi syö puuta ni kivasti menis koko seinä samalla vehkeellä

Joskus teetin 133 millisen terän kovapaloilla. Sillä tehtiin IV-reikiä lecaharkkokellareiden seiniin. Sen jälkeen olen käyttänyt timanttia. Yllättävän hyvin noi halpistimantit toimii. Käsivaralta olen kuivana porannut. Hidasta hommaa.

Mää olen porannut Robotan vesijäähdytetyllä halpistimanttiporalla 250mm paksuun säästöbetonimuuriin ainakin kolmisenkymmentä reikää samalla Robotan 115mm halpisterällä ja paloissa on vielä ainakin puolet jäljellä. Tuossa muurissa ei juuri rautaa ole, mutta luonnonkivimurkuloita on varmaan yhtä paljon kuin betonia.

Tuo pora oli kyllä ihan hyvä ostos kun käytettynä maksoi saman kun parin päivän vuokra ammattikoneesta. Ostetusta porauspalvelusta puhumattakaan.

On vaihdettu kalvot alkuperäiseen kaasariin ja kokeiltu myös uudella tarvikekaasarilla. Lisäksi on vaihdettu sytytyspuola (tarvikemallia) ja tulppa. Bensasuodatinta en ole vaihtanut, mutta se on kyllä hyvin siistin näköinen. Voisihan sen vaihtaa tai kokeilla nopeasti ilmankin josko se vaikuttaisi.
Bensaletkut happanee vanhemmiten, eli voi olla pieni reikä tai halkeama eikä saa riitävästi bensaa isommalla kaasulla.

Takaisin
Ylös Bottom