En löytänyt sopivaa ketjua joten perustin uuden mutta ihan tiedoksi että moskovassakin paukkuu ukrainan toimesta ja venäjällä alkaa oikeasti olla polttoaineet lopussa ja kohta varmaan syötäväkin mutta enemmin ryssä kuolee nälkään kuin antautuu ei huono vaihtoehto heille kumpikaan.