Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarkoitat varmaan alla olevaa. On vähän epävarmaa, tarkoitetaanko tällä tuota ylilämmityksen kompensaatiota. Itse olen asettanut tuon 0 asteeseen. En ole toki kovin tarkkaan lämpötilaa seurannut, mutta en ole silmiinpistävää yli lämmitystä ole huomannut kun asetuksen muutinblobbo sanoi:Onko iFeel päällä? Eikö greessä pitänyt pystyä säätämään sitä ylilämmitysasetusta jollain näppäinkoodilla?
Minusta tuntuu, että pumpussasi on jotain vikaa. Tai sitten jossain on joku muu lämmönlähde. Omani ei ole nyt kahden vuoden aikana kertaakaan tehnyt tuollaista (olohuone toki lämpiää auringon paistaessa isoista ikkunoista sisään lämpimämmäksi kuin pumpun pyynti, mutta se ei ole Green vika). Ei sen nyt varmasti maailman paras pumppu ole, mutta ihan kelvollinen.Oksa sanoi:ei mulla vaikuttanut tuo dt asettaminen,ei tullut näyttöön lukemaa"0" vaan sama "20"kun kompensaation alkaessa.Illalla laitoin pyynniksi
22 ast,ja yöllä heräsin kuumuuteen ja katsoin huoneen lämpömittaria näytti 27 ast.että silleen GREE U-Crown toimii,myyjän toimesta kehuttu maailman parhaaksi pumpuksi.Jotenkin tuntuu että on minua kusetettu pahan kerran.No omaa tyhmyyttä kun annoin myyjälle periksi ,vaikka toista pumppua pyysin,oli ikäänkuin väkisin myynti.
Sitten ohjelmointi ei onnistunut lainkaan.Oksa sanoi:ei mulla vaikuttanut tuo dt asettaminen,ei tullut näyttöön lukemaa"0" vaan sama "20"kun kompensaation alkaessa.
Ei tuo "0" kuulu kuin näkyä tuon ohjelmoinnin päätteeksi hetken aikaa, mutta jonka jälkeen näyttää asetus lämpötilaa eli 20 astetta. Jos ei tuo "0" näy ohjelmoinnin päätteeksi hetken aikaa, ei ohjelmointi ole onnistunut jostain syystä. Onko lämpötilanmittaus sisöyksiköstä vai kapulasta ja jos kapulassa, niin onko osoitettuna sisäyksikköön. Noin kova yli lämmitys (+5 astetta) kuulostaa jo vialta...Oksa sanoi:liekkö vikaa vaiko ominaisuus,kuten moni täällä mainitsee.Sitten tuo käyttöohje on myös puutteellinen,koska kapulassa pitäs näkyä myös ulkolämpötila käyttöohjeen mukaan,itse en saa kpulaan näkymään,kuin asetuslämpötilan,vaikka kuinka ohjeen mukaan asetuksia kokeilen.
samoin sisäyksikössä näkyy vain asetuslämpötila ei muuta ja ohjeen mukaan yritin sitä kompensaatita tehdä,mutta ei sinne tullut "0" lukemaa niinkuin täällä mainittiin.vaan asteet oli edelleen "20"sisäyksikössä.Lienekkö tämä edes se konekkaan,olisi hyvä tietää ulko ja sisäyksikön merkinnät muilta tään laitteen omistajilta.