Viimeisin toiminta

• T
    tet vastasi viestiketjuun Mitä on ilmastonmuutos.
    Valitettavasti heillä ei ole nostetta, kun ei ole karismaattista johtajaa. Toivo on laitettava siihen, että oikeat republikaanit (ne...
  • T
    Tifo reagoi jäsenen tet viestiin ketjussa Datakeskukset: Tykkää Tykkää.
    Kaiketi he ovat vain ymmärtämättömiä. :) Kommenttiini kieroutuneesta mielenlaadusta saattoi vaikuttaa tämän nimenomaisen aiheen...
  • T
    tet vastasi viestiketjuun Datakeskukset.
    Kaiketi he ovat vain ymmärtämättömiä. :) Kommenttiini kieroutuneesta mielenlaadusta saattoi vaikuttaa tämän nimenomaisen aiheen...
  • F
    fraatti reagoi jäsenen tj86430 viestiin ketjussa Puhelin ja internet huijaukset: Tykkää Tykkää.
    Paitsi että tuossa tapauksessa ei ollutkaan huijaus vaan oikeasti hukassa ollut paketti.
  • K
    siitä olisi muutoin loppunut polttoaine, siksi joutuu tankkaamaan puhuin minulle, arvelen useimmille käytännössä normi toiminnasta...
  • H
    HotZone vastasi viestiketjuun FLEXIT ilmanvaihtokoneet.
    Juuri näin. Noista fiitsereistä voisi kysyä että miksi minun käyttäjänä pitäisi tietää nuo asiat, eli minkä minun (käyttäjän) ongelman...
  • heebo1974
    heebo1974 reagoi jäsenen iro viestiin ketjussa Daikin Perfera 30 ja 40: Tykkää Tykkää.
    En tiedä päteekö Daikini... Pana HZ:25:ssa olen verrannut "hyötysuhdetta" tilanteessa: * pumppu käy katkokäyntiä oman logiikkansa...
  • I
    iro vastasi viestiketjuun Daikin Perfera 30 ja 40.
    En tiedä päteekö Daikini... Pana HZ:25:ssa olen verrannut "hyötysuhdetta" tilanteessa: * pumppu käy katkokäyntiä oman logiikkansa...
  • heebo1974
    heebo1974 vastasi viestiketjuun Daikin Perfera 30 ja 40.
    Siis sammutatko siis pumpun automaatiolla kokonaan ? Virrattomaan tilaan ? Luulisi, että start/stop syklit eivät olisi kovin...
  • Luukku
    Luukku vastasi viestiketjuun Daikin Perfera 30 ja 40.
    Tuo on kyllä totta. Nyt, kun automaatio sammuttaa pumpun tavoitelämpötilan saavutettuaan niin käyttömukavuus on aivan toista, kuin...
  • E
    Eli vaatii paketteja kuljetukseen noutavan virheen huomatessaan tyhjän lokeron, josta pitää laittaa ilmoitus. Jos ei näin tehdä, myyjä...
  • S
    Perfera n 30 näyttäisi tukevan tuota kahden alueen puhallusta jolloin se tohon menisi vanhalle paikallekin. Äänestä en nyt olisi...
  • T
    tj86430 vastasi viestiketjuun Puhelin ja internet huijaukset.
    Paitsi että tuossa tapauksessa ei ollutkaan huijaus vaan oikeasti hukassa ollut paketti.
  • O
    ollikuhta vastasi viestiketjuun Liuospiirin lämpötiloja.
    Ylimpänä maahan vievässä osassa ollut neste saavuttaa mittauspisteen?
  • R
    RauskiH vastasi viestiketjuun Keskustelua säästä 2026.
    Suomi on pitkä maa kun täällä taas oli elokuussa viikon ja heinäkuussa vajaan kahden viikon mittainen kuiva jakso ja kesäkuussa ei paria...
Takaisin
Ylös Bottom