Viimeisin toiminta

• Husky
    Husky vastasi viestiketjuun Puhelin ja internet huijaukset.
    Tampereellakaan ei ole kovin yksinkertaista päästä konttoriin. Kerro sitten mitä ehdottavat. Nordea tuputtaa vain sijoitustietoutta ja...
  • K
    kotte vastasi viestiketjuun Kodinkoneet.
    Periaatteessa tosin riittävän suurella rummulla varustettu pesukone voisi toimi kohtuullisen tehokkaana kuivaimenakin, jos rummun...
  • Kellarinlämmittäjä
    Edellinen vuokralainen jolta jäi loppusiivous tekemättä ja 9 kk vuokrasaatavat tarjosi euron mutta en halunnut myydä juuri hänelle. Oli...
  • Husky
    Husky reagoi jäsenen tj86430 viestiin ketjussa Rangetarve gallup: Tykkää Tykkää.
    Juu, oli ainakin ennen 80l. En osta autoja uutena, joten olen sen varassa mitä ensimmäinen omistaja on ruksinut, mutta kyllä tuo...
  • Husky
    Husky vastasi viestiketjuun Rangetarve gallup.
    ^^Mielenkiintoista, että löytyy joku toinenkin joka ajattelee tuolla tavalla, että syksyllä ei pidä tankata kesäainetta ja sitten...
  • T
    tj86430 vastasi viestiketjuun Puhelin ja internet huijaukset.
    Varsinkin jos lähin konttori on 300km päässä ja auki kerran viikossa 11-13
  • T
    tj86430 vastasi viestiketjuun Rangetarve gallup.
    Juu, oli ainakin ennen 80l. En osta autoja uutena, joten olen sen varassa mitä ensimmäinen omistaja on ruksinut, mutta kyllä tuo...
  • J
    Jule vastasi viestiketjuun Aurinkovoimatuotannon esiinmarssi.
    En nyt juuri saksan sääntöjä tunne, mutta monessa maassahan on johdinvaatimukset huomattavasti kireämmät kuin täällä, ja edes eristeen...
  • T
    Tifo vastasi viestiketjuun Pieni mökki / lattialämmitys.
    Tänään tuli mökin voimalasta 13,5 kWh 4,2 kWp 17 astetta etelään. Puhdas päivä olisi ollut 18,5 kWh. Tuolla saisi 500 watin keskitehon...
  • J
    minulla liki kaikki menee mqtt serverille ja tällä poimin ne, on niin raaka vielä ja finglish kaiken lisäksi
  • Luukku
    Luukku vastasi viestiketjuun Puhelin ja internet huijaukset.
    Olen ihmetellyt, kun ei ole tullut minkäänlaisia huijaus soittoja. Numero on salattu ja suoramyyntikielto voimassa. Mobiilivarmenne...
  • T
    Trau reagoi jäsenen Espejot viestiin ketjussa Perusputkityökysymyksiä: Tykkää Tykkää.
    Käytänössä kiintokannakoinnin määritelmä on sen verran tiukka että kannakeet on yleensä luonteelta liukukannaketa. Eli kannake joka...
  • K
    kotte vastasi viestiketjuun Aurinkovoimatuotannon esiinmarssi.
    Mahtoiko rättikaapeleissa todellakaan olla mainittuja väärikoodeja? Joskus 1950-60-luvuilla värikoodit olivat moisia, mutta itse...
  • K
    minulla liki kaikki menee mqtt serverille ja tällä poimin ne, on niin raaka vielä ja finglish kaiken lisäksi
  • R
    RauskiH reagoi jäsenen Esäätäjä viestiin ketjussa Yleistä autoilukeskustelua: Tykkää Tykkää.
    Kiusataan nyt bemari jutulla vielä. Mulla ollut e46 m57 koneella ja e53 m57n koneella 😅. Suomeksi, 330xda eli 3 sarjan 3 litran diesel...
Takaisin
Ylös Bottom