Viimeisin toiminta

• A
    Apaneli reagoi jäsenen fraatti viestiin ketjussa Aggregaattia ostamassa: Tykkää Tykkää.
    Tuollaisen virtapankin minä hommaisin. Ja aurinkopanelin kaveriksi. Isompia tehoja varten sitten aggrekaatti ja samalla hoituisi lataus...
  • A
    Apaneli vastasi viestiketjuun Aggregaattia ostamassa.
    Isälle tuli Anker Solix C2000 gen2 laite. Hommattu vasta nyt kesällä mutta kokemukset positiivisia. 460W aurinkopaneeli seinätelineellä...
  • A
    Apaneli reagoi jäsenen pamppu viestiin ketjussa Aggregaattia ostamassa: Tykkää Tykkää.
    Mitäs jos hommaa jonkin 1-2kWh salkkuakun, joka takaa hyvän sähkönlaadun, luultavasti myös hyvät käynnistysvirrat ja sitten vielä...
  • R
    Varmaan pärjää sillä kympin satsilla. Itse ostin samasta paikasta korja-kumin neopremistä valmistamat vaimentimet, hintaa noille tuli...
  • F
    fraatti vastasi viestiketjuun Aggregaattia ostamassa.
    Tuollaisen virtapankin minä hommaisin. Ja aurinkopanelin kaveriksi. Isompia tehoja varten sitten aggrekaatti ja samalla hoituisi lataus...
  • K
    Meillä Panan monoblock. Pulttasin telineen betonikakkuun ja monon pulteilla telineeseen ilman jousia. Ajattelen, että jos laittaisi...
  • jamseil
    Maatelineessä taitaa olla melko sama mitä sinne väliin laittaa vai laittaako mitään. Muutaman käytetyn pumpun olen laittanut vanhoilla...
  • F
    fraatti vastasi viestiketjuun Auton korjaus.
    Epäilemättä. Itse ajattelin että jos jää aukeamatta, niin sitten tuttu saa viedä auton sellaiseen pajaan mistä löytyy tarvittavat...
    • 1789843880925.webp
  • K
    kaihakki vastasi viestiketjuun Aggregaattia ostamassa.
    En ole testannut. Muuten kyllä on ollut monessa käytössä. Metelikään ei ole kovin iso. Joskus pidetty useita tunteja päällä, kun on...
  • T
    -Teme- vastasi viestiketjuun Yleistä autoilukeskustelua.
    Itse koen tämän erittäin hyvänä, koska itselläni ja vaimolla on hyvin erinlaiset säädöt ja molemmat käytetään autoa. On näppärää kun...
  • F
    fraatti vastasi viestiketjuun Auton korjaus.
    CRC rostoffi siellä alkuun makasi sen vajaan viikon, niin että pohjalla oli milli pari irroitusöljyä ja autolla ajettiin normaalisti...
    • 1789843276762.webp
  • pökö
    pökö vastasi viestiketjuun Auton korjaus.
    Minulta katkesi tojotasta hehku kierteestä (90-luvulla) ja siitä tulikin sitte työmaa.
  • T
    Tunturi vastasi viestiketjuun Yleistä autoilukeskustelua.
    Bensa on aina ollut sähköisillä suuttimilla common rail. Suorasuihku jopa mekaanisella pumpulla paineen takia.
  • K
    kkk vastasi viestiketjuun Auton korjaus.
    Mitä irrotusöljyä käytit?
  • K
    kkk reagoi jäsenen Tifo viestiin ketjussa Auton korjaus: Tykkää Tykkää.
    Pajerossa jarruhommaa. Etuputki vaihtoon mutta putken mutteri nylppäs. Mottisahan viilalla viilasin m10 mutterin reiän sisäpuolelta...
Takaisin
Ylös Bottom