Viimeisin toiminta

• H
    Login perusteella näyttää, että kiertovesipumppu ei halua muuttaa nopeuttaan pyydetyn nopeuden mukaiseksi. Ihan "perinteinen" ongelma...
  • Husky
    Husky vastasi viestiketjuun Trump ja usa.
    No, ei tuo Grönlantisopimus nyt tainnut mikään paha olla kellekään. Ja jos joku taho nyt haluaa juhlia ja liitoitella saavutustaan, niin...
  • Husky
    Husky vastasi viestiketjuun Datakeskukset.
    Tuo on yksi mihin kaipaisi tietoa, että onko jotakin paperilla tuosta datakeskusten joustosta vai ei. Puhetta on aiemmin ollut mediassa...
  • A
    tällä keskusteltu noista jousista https://lampopumput.info/foorumi/threads/jouset-ulkoyksik%C3%B6n-alle.7570/ Itekin noi tilasin...
  • A
    arimika reagoi jäsenen totopiiri viestiin ketjussa Aggregaattia ostamassa: Tykkää Tykkää.
    Honda 20EU on loistopeli (nykyään 22EU). Mokillä 20 vuotta kesät käytössä, kerran vuodessa öljyt vaihdettu ja kerran tulppa...
  • A
    arimika reagoi jäsenen sulo_s viestiin ketjussa Aggregaattia ostamassa: Tykkää Tykkää.
    Jos teho piisaa edelleen ja on ollut käyttöönsä sopiva, niin minä korjaisin entisen. Nuo kiinan masiinat ei kestä käynnistystä...
  • A
    arimika reagoi jäsenen pökö viestiin ketjussa Aggregaattia ostamassa: Tykkää Tykkää.
    Ei mitään tekoa sillä. Käyttö lähinnä pölynimuri, kaivon pumppu, klapikone ja jos tanhuihin lähdössä niin hiustenkuivain😉
  • A
    arimika vastasi viestiketjuun Auton korjaus.
    Huomenna VW Golf oven johtosarjan vaihto
  • A
    arimika reagoi jäsenen fraatti viestiin ketjussa Auton korjaus: Tykkää Tykkää.
    CRC rostoffi siellä alkuun makasi sen vajaan viikon, niin että pohjalla oli milli pari irroitusöljyä ja autolla ajettiin normaalisti...
  • A
    arimika reagoi jäsenen fraatti viestiin ketjussa Auton korjaus: Tykkää Tykkää.
    Mulla on tuollainen kuusikulmainen halkaistu "lenkki" tuollaisia varten. Sitten jo oikein tilanne menee huonoksi, niin...
  • A
    arimika reagoi jäsenen Tifo viestiin ketjussa Auton korjaus: Tykkää Tykkää.
    Pajerossa jarruhommaa. Etuputki vaihtoon mutta putken mutteri nylppäs. Mottisahan viilalla viilasin m10 mutterin reiän sisäpuolelta...
  • E
    Esäätäjä vastasi viestiketjuun Yleistä autoilukeskustelua.
    En ole tuosta kyllä varma... Saattoi olla että vaan säätönappulat on poistettu.
  • T
    Tifo vastasi viestiketjuun Auton korjaus.
    Välillä kun ruuvi lähtee aukeamaan se jumittaa uudelleen. Silloin tarvitaan malttia eli takaisin kiinni ja uudelleen edestakaisin ja...
  • T
    Tifo reagoi jäsenen fraatti viestiin ketjussa Auton korjaus: Tykkää Tykkää.
    Mulla on tuollainen kuusikulmainen halkaistu "lenkki" tuollaisia varten. Sitten jo oikein tilanne menee huonoksi, niin...
  • M
    Minä vastasi viestiketjuun Yleistä autoilukeskustelua.
    Onko todella niin ettei karvakakki Teslan penkin säädöt ole siinä profiilissa muistissa?
Takaisin
Ylös Bottom