Viimeisin toiminta

• Wespa
    Wespa vastasi viestiketjuun Auton korjaus.
    Joo mutta kaikkiinpa autoihin ei valmiita saa, ja tossa mun joutuu menemään vähän pohjan puolellekin kun sinnekin on jostain reiän...
  • pökö
    pökö vastasi viestiketjuun Yleistä autoilukeskustelua.
    Tuon haaveen toteutin 18 vuotiaana vaihtamalla tojotaan vaihdelaatikon. Silloin riitti virtaa ja intoa😀
  • H
    harrastaja vastasi viestiketjuun Auton korjaus.
    Helpommalla pääsee ku vaihtaa helmat kokonaa et ei tarvi olla paikan virestä kohta taas hitsaamassa. Mitä pariin autoo olen vaihtanut...
  • M
    Mikki reagoi jäsenen kotte viestiin ketjussa Aggregaattia ostamassa: Tykkää Tykkää.
    Olkoon aggregaatti millainen vain, noita kannattaisi ehkä käyttää jonkinlaisen UPSin tai virta-aseman kautta, niin sähkö ei lopu heti...
  • J
    jmaja vastasi viestiketjuun Yleistä autoilukeskustelua.
    Melkein noin meilläkin. Eli minä, vaimo ja vanhempi tytär ajetaan samoilla säädöillä. Nuorempi tytär ajaa sitten aivan eri, muttei...
  • Luukku
    Luukku vastasi viestiketjuun Pörssisähkön suosio romahti.
    Meillä neljäs malli. Yhteinen tili, yhteiset laskut.
  • MarkkuJ
    MarkkuJ vastasi viestiketjuun Puun polttoa.
    Moro Mun silmään ois pattinkia,vaarrotaan kun rakentaja ite kertoo koon,kylä ne kai kestää.
  • R
    rawpower reagoi jäsenen ollikuhta viestiin ketjussa Datakeskukset: Tykkää Tykkää.
    Ihmeellistä että jotkut eivät millään tunnusta ongelmia tulevan noilla datakeskusten määrillä. Suunnitelupöydällä olevat tuulivoimalat...
  • M
    Mikki vastasi viestiketjuun Yleistä autoilukeskustelua.
    Siis missä karvalakki Teslassa? Meillä on "Standard" Y ja kyllä siinä on penkeissä muisti. Mistä tuollainen disinformaatio on...
  • T
    tj86430 vastasi viestiketjuun Yleistä autoilukeskustelua.
    En ota kantaa miten sitä käytetään, vaan miten ymmärsin sen toimivan. Voihan se esim. olla että A suuttuu B:lle ja piruuttaan poistaa...
  • T
    Ton1A vastasi viestiketjuun Yleistä autoilukeskustelua.
    Ei sitä noin käytetä, vaan pienikokoisella henkilöllä on easy entry, jolloin penkki on hänen jäljiltään takana. Suurikokoisen jäljiltä...
  • J
    Jule vastasi viestiketjuun Rangetarve gallup.
    Parhaimmillaan jotain 500km.
  • J
    jmaja vastasi viestiketjuun Datakeskukset.
    Niin ihmisiä kannustetaan sähköpohjaisiin lämmitystapoihin pois öljystä ja osin myös kaukolämmöstä, jonka hinta on kohonnut...
  • L
    Lapio vastasi viestiketjuun Kylkilevy irti?.
    Ei nyt kyllä faktaa tähän löydy, mutta veikkaisin ettei se ainakaan helpompi ole noin. Puhaltimet ovat poppareilla kiinni ja rakenne...
  • J
    jsalmika vastasi viestiketjuun Pörssisähkön suosio romahti.
    En tiedä mikä outolintu me sitten ollaan kun ei ole nyt pörssisähköaikana ollut yhtään määräaikaista kiinteähintaista jaksoa... Ihan...
Takaisin
Ylös Bottom