Tämä mun keissi meni nyt vähän omaan piikkiin, mutta tämä tiedoksi kaikille muillekin tänne.Kaksi asiaa, jotka voisi vaikuttaa ovat vesipumpun nopeus (onko rajoitettu?) ja lämmityksen dT. Minusta Panan reagointi noihin ei ole aina sieltä oikein loogisemmasta päästä. Minulla service cloud näyttää pumpun Maximum Duty 0x96 ja lämmityksen dT 7. Toisaalta minulla on kyllä myös käyräohjaus käytössä.
Eli pari päivää sitten oli tullut H65 (deicing water circulation error). Tuota tulee aina välillä kun pumppu on varaajaa lähes 3m ylempänä ja luonnollinen kierto taitaa olla välillä aika raju.
No koska tuota tulee kerran viikossa tjsp. niin en ole enää jaksanut käydä sitä pannuhuoneesta käyttöpaneelilta kuittaamassa kun olen todennut, että pumpun saa käymään ihan vaan Heishamonin kautta kytkemällä Main Powerin takas päälle... Lienee sama juttu jos paneelilta käy valitsemassa "Close" eikä "Reset" nappia.
Noh ilmeisesti tämä nyt sitten ei kuitenkaan ole sama asia vaan pumppu jää jonkinlaiseen "vikatilaan" ja rajoittaa tehot tuohon 1.8kW paikkeille... Ei ole aiemmin vain tullut esille kun ei ole tuota suurempaa lämmöntarvetta ollut ja kuitenkin sulatuksissa ottaa normaalit tehot...
Eli kannattaa ilmeisesti aina käydä se "reset" sieltä paneelilta kuittaamassa... Vai oiskohan tuohon joku etätapa olemassa?